وضعیت اردوگاه اتباع خارجی در فارس، خوب است

نماینده کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در ایران با اشاره به وضعیت خوب اردوگاه اتباع خارجی در فارس، گفت: امکانات این ارودگاه مرا متحیر ساخته است و فاصله مکانی زیادی با شیراز باعث تعجب بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، دکتر برنارد دوئیل، نماینده کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در ایران، امروز (16آذر) در بازدید از مهمانشهر شهید بهشتی شهرستان سروستان فارس با اشاره به وضعیت خوب این مهمانشهر، گفت: امکانات این اردوگاه مرا متحیر ساخته است و زمانی بیشتر تعجب می کنم که فاصله مکانی زیادی با شیراز دارد.


وی افزود: پروژه عملیات گاز رسانی که امروز افتتاخ شد، موضوع دیگری است که موجب تعجب من شده است و امیدواریم پروژه آب شرب این اردوگاه که در دست اقدام است به زودی عملیاتی شود.


نماینده کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در ایران با اشاره به سیستم گرمایشی مناسب کلاس های درس، اضافه کرد: باعث خوشحالی است که سیستم گرمایشی جدید در حال کار است.


دکتر دوئیل، برنامه ریزی برای درآمدزایی این مهمانشهر جهت استقلال مالی بیشتر را مورد تقدیر قرار داد.


خاطر نشان می شود، نماینده کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در ایران و هیئت همراه صبح امروز از مهمانشهر شهید بهشتی سروستان فارس بازدید کردند.


پایان پیام/

کد خبر 202310

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha