اعزام ۱۸ هزار دانش آموز استان مرکزی به مناطق عملیاتی

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی از اعزام ۱۸ هزار دانش آموز پایه دوم متوسطه به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده، معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی، امروز (16آذر) در نشست خبری هماهنگی دومین مرحله اعزام دانش آموزان استان مرکزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور که در اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: اعزام دانش آموزان استان مرکزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور در 2 گروه دانش آموزان دختر و پسر برگزار می شود.


وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور بستری مناسب در جهت گسترش آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب است، افزود: امروز عزت و افتخار ایران اسلامی و موفقیت در عرصه های گوناگون به برکت خون مطهر شهدای انقلاب ست.


معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: حضور اقشار جامعه چه مسلمان و ادیان الهی، به ویژه دانش آموزان در مناطق عملیاتی و آشنایی با آرمان های والای شهدا، ایثارگران و جانبازان در مقابل دشمن گامی موثر در راستای افزایش آگاهی و بصیرت این قشر عظیم است.


سرهنگ گلشن زاده خاطر نشان کرد: دانش آموزان از آغاز با برنامه های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و اعتقادی آشنا شده و تا پایان این اردوها توسط راویان، مروجان حلقه های صالحین و سرپرستان راهنمایی می شوند.


وی با اشاره به توطئه های دشمنان برای انحراف کشاندن اقشار جامعه اسلامی، اضافه کرد: استکبار جهانی با ترفندهای مختلف همواره برای دستیابی به آمال شوم خود در تلاش بوده و هست.


گلشن زاده ادامه داد: دشمنان اسلام با حضور ملتی آگاه و بصیر همچون مردم میهن اسلامی ایران به ویژه جوانان بسیجی نه با جنگ سخت، نه با جنگ نرم و نه تهدید و تحریم موفق به دستیابی مقاصد پلید خود نخواهند شد.


معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: ملت مسلمان ایران با صدور انقلاب معنوی به جهانیان، الگو گیری از شهدای انقلاب، پیروی از آرمان های امام راحل و پشتیبانی مقام عظمی ولایت همواره در برابر توطپه های دشمنان ایستاده و دست طمع استکبار را از انقلاب اسلامی کوتاه خواهند کرد.


پایان پیام/

 

کد خبر 202325

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha