داشتن نگاه علمی راهی برای پیشرفت کشور است

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: داشتن نگاه علمی و علم محوری راهی برای پیشرفت کشور در عرصه های مختلف است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سیف الله کریم زاده، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی (18 آذر) در مراسم نمادین توزیع شیر در مدارس استان مرکزی که با عنوان شیر و سلامتی برگزار شد، گفت: دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند که باید سلامت جسمی و روحی آنان از دوران کودکی تضمین شود.


وی با اشاره به حضور دانش آموزان و جوانان ایران اسلامی در المپیادهای علمی افزود: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی مایه افتخار این مرز و بوم هستند و باید در این راستا فعالیت های بیشتری داشته باشند.


مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تاکید بر احیا علم در کشور، اضافه کرد: کلید همه چیز علم است و کسب و علم و دانش باید در راس کارها وفعالیت های افراد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان قرار گیرد.


کریم زاده ادامه داد: کاهش سوء تغزیه و فقر، افزایش سلامت و رشد جامعه، افزایش توان فیزیکی و فکری دانش آموزان، افزایش بهداشت و کاهش هزینه های درمان، اصلاح الگوی مصرف وفرهنگ سازی مصرف شیر و لبنیات و همچنین افزایش سلامت عمومیدانش آموزان و نهادینه شدن فرهنگ شیر در جامعه از اهداف توزیع شیر در مدارس است.


گفتنی است در این مراسم که با حضور والدین دانش آموزان، معلمان و مسئولان آموزشی برگزار شد، گروه سرود دبستان حاج کاظم میثمی به اجرای سرود شیر و سلامتی پرداختند و در پایان بسته های شیر در بین دانش آموزان توزیع شد.


پایان پیام/

کد خبر 202707

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha