حضور دانش آموزان ساوجی در مرحله کشوری شانزدهمین جشنواره خوارزمی

خبرگزاری شبستان: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان ساوه از حضور دانش آموزان ساوجی در مرحله کشوری شانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی خبر داد.

ناصر احمد خانلو، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان ساوه با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: 8 طرح برگزیده دانش آموزان ساوجی به مرحله کشوری شانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی راه یافته است.


وی با اشاره به حضور فعال دانش آموزان ساوجی در این جشنواره افزود: در سال جاری102 طرح به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره خوارزمی در مرحله شهرستانی ارسال شد که با داوری انجام شده 28 طرح منتخب به مرحله استانی راه یافت.

 

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان ساوه ادامه داد: از تعداد طرح های راه یافته به مرحله استانید 8 طرح با 11 دانش آموز طراح به عنوان طرح های برگزیده به مرحله کشوری راه یافتند.


وی خاطر نشان کرد: طرح های برگزیده استانی دانش آموزان ساوجی در زمینه های مکانیک، کامپیوتر، علوم اجتماعی، علوم زیستی، هنر و معماری و شیمی است.

 

این مقام مسئول ببا بیان اینکه دانش آموزانی که در مرحله کشوری طرح آنان برگزیده شود به عضویت بنیاد ملی نخبگان درخواهند آمد و می توانند از مزایای این عضویت بهره مند شوند، ادامه داد: با حضور در این بنیاد علاوه بر بهره مندی از امکانات می توانند آموزش های لازم را در زمینه های مختلف فرا گرفته و فعالیت های گسترده تری را انجام دهند.


وی تشویق و ترغیب دانش آموزان به حضور در این جشنواره ها و انجام کارهای علمی را ضروری دانست و بیان کرد: این کار راهی به سوی آینده ای بهتر و دستیابی به دانش های نوین توسط جوانان و نوجوانان این مرز و بون است.


وی با اشاره به اینکه دانش آموزان و جوانان ایران اسلامی همواره در همه عرصه حضور فعال داشته و افتخار آفرین هستند، ادامه داد: فعالیت های علمی آنان و دستیابی به دانش و تکنولوژی روز دنیا می توانند خنثی کنند توطئه های دشمنان در بخش های مختلف باشد.


پایان پیام/

 

کد خبر 384332

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha