فتح قله های علم و دانش از مهمترین وظایف دانش آموزان است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: فتح قله های علم و دانش از مهمترین وظایف دانش آموزان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک٬ حسن سروش٬ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی٬ عصر گذشته (15بهمن) در جشنواره نقاشی همگانی اعضای تشکل های فرزانگان استان مرکزی در هنرستان ساعی اراک٬ گفت: نوجوان و جوانان امروز این مرز و بوم با تاسی از شهدای انقلاب و حرکت در مسیر ایشان قله های رفیع علم و دانش را فتح خواهند کرد.


وی با بیان اینکه مربیان وظیه خطیری در آشنایی دانش آموزان بااهداف انقلاب اسلامی به عهده دارند٬ افزود: دانش آموزان امروز، دوران شیرین و زحمات کشیده شده برای پیروزی انقلاب اسلامی را ندیده و معلمان در این راستا وظیفه سنگینی برعهده دارند.


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به تلاش دشمن در راستای انحراف اقشار جامعه به ویژه جوانان٬ اضافه کرد: دشمنان دوست ندارند دانش آموزان ما انقلابی و اسلامی باشند اما این قشر باید همه تلاش خود را به کار گیرند تا دشمنان را هر روز ناامید تر از قبل کنند.


سروش همچنین به کسب موفقیت در عرصه های مختلف توسط ملت ایران در 34 سال گذشته اشاره کرد و گفت: پیشرفت ها و موفقیت هایی که ایران از دوران پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون داشته قابل مقایسه با قبل نیست و این توفیقات باید روز به روز گسترش یابد.


وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار حضور گسترده دانش آموزان در راهپیمایی 22 بهمن امسال شد و خاطر نشان کرد: حضور اقشار ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن خاری بر چشم کوردلان است.


گفتنی است٬ در این جشنواره 34 نفر از دانش آموزان ناحیه 2 اراک به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقاشی به طول 17 متر با موضوع انقلاب به تصویر کشیدند.


شایان ذکر است٬ 34 نفر از دانش آموزان ناحیه 1 اراک نیز (16بهمن) 17 متر نقاشی در خصوص آرمان ها و اهداف انقلاب خواهند کشید و در پایان، نقاشی 34 متری این دانش آموزان در روز 22 بهمن در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.


پایان پیام/

کد خبر 224345

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha