بارش برف در منطقه زلزله زده زهان موجب ایجاد گل و لای در بین چادرها شد

فرماندار زیرکوه بااشاره به اینکه شب گذشته منطقه زلزله زده زهان شاهد بارش برف بود،گفت:بارش باران روزگذشته و بارش برف درشب گذشته موجب ایجاد گل و لای دربین چادرها شد که این مشکل با ریختن شن تاحدودی برطرف شده است.

فرهاد فلاحتی در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: بارش باران از دیروز قبل از ظهر آغاز شد و بنا به گزارش هواشناسی 10 میلی متر بارندگی در منطقه زلزله زده زهان گزارش شده است.

 

وی افزود: ورزش طوفان نیز موجب جابه جایی برخی چادرها شد که این مشکل نیز با قراردادن کیسه های شن در اطراف چادرها، مهار شد.

 

نماینده دولت در شهرستان زیرکوه ادامه داد: در حال حاضر وسائل گرمایشی از قبیل چراغ والر و کرسی برقی در چادرها وجود دارد که برای جلوگیری از خطرات احتمالی 12 کپسول آتش نشانی نیز به این منطقه منتقل شده است.

 

وی با تاکید براینکه قبل از شروع بارندگی، پیش بینی وقوع سیل در منطقه شده بود، گفت: به همین دلیل با وسائل نقلیه سنگین، مسیر انحرافی برای جریان آب درست شد تا از نفوذ آب به داخل چادرها جلوگیری شود.

 

فلاحتی با اشاره به اینکه ریزش باران موجب کند شدن آواربرداری شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر آواربرداری 23 واحد مسکونی به طول کامل به پایان رسیده و نقشه ریزی 3 واحد مسکونی نیز انجام شده است.

 

وی یادآور شد: کادر درمانی متشکل از پزشک عمومی و متخصص در منطقه حضور دارند و مشکل دارو نیز وجود ندارد.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 205109

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha