رونمایی از دو اثر پژوهشی و کتابخانه مجازی شهید مطهری توسط وزیر ارشاد

معاون فرهنگی، امورمطبوعاتی واطلاع رسانی اداره کل ارشاد استان تهران گفت: دو اثر پژوهشی و کاملترین کتابخانه مجازی آثار شهید مطهری(ره) روز چهارشنبه 29 آذرماه توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی خواهد شد.

محمدصادق افراسیابی با اعلام این خبر به خبرنگار شبستان گفت افزود: سال گذشته اعتبار ارتقای شاخصهای فرهنگی استانها به ادارات کل فرهنگ وارشاد اسلامی واگذار شد.


وی گفت: ازبین طرحهایی که با موضوعات فرهنگی، هنری ورسانه ای هدبیرخانه پژوهش اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی تهران ارسال شد، 2 طرح به عنوان طرح برتر انتخاب شده و مورد حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفتند.
 

افراسیابی، پژوهشهایی با موضوع مطالعه عناصر هویت بخش شهر و استان تهران که با همکاری دانشگاه تهران در 43 جلد تهیه شده است و پژوهش تحلیل گفتمان رسانه های بیگانه را از طرحهای حائز حمایت ارشاد ذکرکرد و از رونمایی از این پژوهشها با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.


به گفته افراسیابی کتابخانه جامع شهید مطهری در فضای مجازی از دیگر طرح هایی است که با همکاری دانشگاه صنعتی شریف 29 آذرماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس دانشگاه صنعتی شریف رونمایی خواهد شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 205999

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha