رونمایی از کتابخانه مجازی دادگستری استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: در مراسمی با حضور رییس دیوانعالی کشور و جمعی از مسوولان استان از کتابخانه مجازی دادگستری استان مرکزی روز شنبه (21 دی) رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام حکمتعلی مظفری، رییس کل دادگستری استان مرکزی در حاشیه این مراسم گفت: این کتابخانه مجازی دارای یکهزار جلد کتاب با موضوعات حقوقی، اعتقادی، اخلاقی ، تربیتی و اطلاعات عمومی است که در میز کار قضات و کارکنان قضایی استان مرکزی در کنار سیسم سی ام اس قرار گرفته است.


وی افزود: این کتابخانه با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در بین افراد، سهولت دسترسی اطلاعات مفید برای کارنان قضایی دایر شده است.


حجت الاسلام مظفری بیان کرد: تاسیس این کتابخانه از فعالیت های معاونت فرهنگی است که در سال جاری این معاونت در قوه قضاییه در استانها شکل گرفته و یکی از وظایف این معاونت ترویج فرهنگ کتابخوانی و تعمیق باورهای دینی و فرهنگی در بین کارکنان دستگاه قضایی است .


رییس کل دادگستری استان مرکزی اضافه کرد: این کتابخانه پنج هزار جلد ظرفیت دارد و کتب این کتابخانه با عناوین حقوقی، تفسیری، اعتقادی، اخلاقی، خانواده، دفاع مقدس و ورزشی در قالب cms در اختیار قضات قرار می گیرد.

 

این مقام مسوول بیان کرد: این کتابخانه با 11 عنوان کتاب از امروز افتتاح و در دسترس کارکنان اداری استان و دادگستری است.

 

حجت الاسلام مظفری  ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه را ضروری دانست و اضافه کرد: همه باید در این راستا تلاش کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 331692

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha