شیوع داروهای لاغری بین بانوان از تهدیدهای جدی است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی گفت: استفاده از داروهای مختلف برای تناسب اندام و لاغری و شیوع آن ها در بین بانوان یکی از تهدیدهای جدی جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، ابوالقاسم نصراللهی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی (26 آذر) در چهارمین جلسه کارگروه بانوان استان مرکزی که در سالن جلسات استانداری مرکزی برگزار شد، گفت: در حال حاضر 5/32 درصد ورزشکاران داروهای نیروزا استفاده می کنند و 3/26 درصد مکمل های نیروزا هستند.


وی در ادامه با بیان اینکه اطلاع رسانی علمی و متناوب تاثیرگذارترین نوع فرهنگ سازی در جامعه است، افزود: اطلاع رسانی و تبلیغات سازنده باید مطابق با جامعه هدف انجام شود تا بازخوردهای مطلوبی داشته باشد.


در ادامه این جلسه اشرف جواهری، مدیر کل امور بانوان استانداری مرکزی نیز فرهنگ سازی، تبلیغات و اطلاع رسانی در مورد قرص های لاغری و مکمل های نیروزا باید انجام شود.


وی با اشاره به اجرای طرح مطلع مهر افزود: طرح مطلع ملی مهر طرحی است که در آن زوج های جوان که مدت پنج سال از ازدواج آنها می گذارد شناسایی و دوره های آموزشی روانشناسی و راهکارهای زندگی خوب آموزش داده می شود.


گفتنی است ارتقاء آگاهی در خصوص عدم استفاده از مکمل ها و قرص های لاغری در اماکن ورزشی بانوان و اثرات سوء مصرف آن، برگزاری همایش عفاف و حجاب و صحبت پیرامون طرح مطلع مهر دستور کارهای چهارمین جلسه کارگروه بانوان و خانواده استانداری بود.


پایان پیام/

کد خبر 206274

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha