محاکمه سران فتنه از مصادیق محاکمه مفسد فی الارض است

نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث روز 25 بهمن گفت: محاکمه سران فتنه از مصادیق فساد فی الارض و محارب است که قوه قضاییه باید بر آن مماشات نکند.

سیدجواد ابطحی، عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در واکنش به حوادث روز 25 بهمن به خبرنگار شبستان گفت: حوادث روز گذشته معلوم بود که با حضور مردم همیشه در صحنه انقلابی به جایی نخواهد رسید.

وی اظهار کرد: سران فتنه می‌خواهند با این حوادث صحنه‌هایی را تصویربرداری کنند که بیشتر برای سایت‌های بیگانه به درد می‌خورد که خوشبختانه این کارها نیز ناکام شد.

ابطحی تصریح کرد: این تئوری‌های نخ‌نما و ترفندهای پوسیده اولا برای اعلام حضور فتنه‌گران و حیات آنها بود و ثانیا برای تحت‌الشعاع قرار دادن حوادث منطقه که به ضرر آمریکا و اسراییل رقم می‌خورد، بود.

ابطحی خاطرنشان کرد: فتنه‌گران با این کارشان خشم طرفداران خودشان را نیز برانگیختند به گونه‌ای که امروز در مجلس می‌بینیم نمایندگان اقلیت مجلس که تعلق خاطری به آنها داشتند قدرت دفاع از آنها را نداشتند و این کار آنها را محکوم کردند.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه باید دیگر در محاکمه سران فتنه مماشات را کنار بگذارد، گفت: مماشات قوه قضاییه با سران فتنه برای ملت ما دردسر و هزینه دارد و همان‌طور که دیدید روز گذشته مشکلاتی برای مردم در سطح شهر به وجود آمد که باعث شد آنان بر عاملان این حادثه لعنت بفرستند.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با تأکید بر اینکه بحث محاکمه سران فتنه از مصادیق فساد فی‌ الارض و محارب است، گفت: ما در بیانیه‌ای که سال گذشته صادر کردیم از رییس قوه قضاییه خواستیم که سران فتنه را محاکمه کند ولی متأسفانه تاکنون اقدامی صورت نداده‌اند و اکنون فضا، فضای آماده‌ای برای محاکمه این افراد به جرم محاربه و فساد فی‌ الارض است.

پایان پیام/
 

کد خبر 20681

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha