پژوهشگران و قرآن پژوهان برتر اراکی تقدیر می شوند

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی از مراسم تجلیل از پژوهشگران، قرآن پژوهان و آموزشیاران برتر در هفته پژوهش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سیف الله کریم زاده، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی استان مرکزی(28 آذر) در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته پژوهش گفت: آموزش و پرورش یکی از متولیان امر پژوهش است که در این راستا تلاش های بسیاری انجام داده است.


وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر این مجموعه افزود: در مراسمی به مناسبت هفته قرآن و هفته پژوهش از پژوهشگران برتر که در امور پژوهشی و قرآنی تلاش کرده اند تقدیر می شود.


مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: آموزش و پرورش استان مرکزی در هفته قرآن برای مناطق پانزده گانه خود برنامه های متنوع برای دانش آموزان و مربیان آموزشی برگزار می کند.

 

وی در رابطه با پژوهش های انجام شده در این استان خاطرنشان کرد: فرهنگیان استان مرکزی فعالیت های گسترده ای در امر پزوهش دارند که به مناسبت هفته پزوهش از حدود 300 نفر از آنان که مقالات برگزیده داشتند تقدیر می شود.

 

کریم زاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی گفت: نهضت سواد آموزی در راستای محو بی سوادی اقداماتی ارزنده ای را داشته که در این راستا در استان مرکزی موفق عمل کرده است.

 

وی ادامه داد: در هفته گرامیداشت نهضت سواد آموزی برنامه های مختلفی انجام می شود که درج پیام های تبلیغی با مضامین محو بی سوادی و تقدیر از مربیان نهضت سواد آموزی از جمله برنامه های این هفته است.

 

پایان پیام/

کد خبر 207109

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha