برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن دانش آموزی در استان مرکزی

رییس اداره امور قرآن٬ عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن دانش آموزی در مدارس این استان خبر داد.

سید مجتبی طباطبایی٬ رییس اداره امور قرآن٬ عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی٬ در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک٬ با اعلام این خبر گفت: برگزاری مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن کریم به طور همزمان در مدارس سراسر استان مرکزی از جمله مهم ترین برنامه های این هفته است.


وی ادامه داد: برگزاری همایش قرآن با حضور دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء و تجلیل از منتخبان نهضت ملی حفظ قرآن کریم (طرح نور) از دیگر برنامه های این اداره کل در هفته گرامیداشت قرآن است.


رییس اداره امور قرآن٬ عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی همچنین از برگزاری 15 همایش قرآنی با حضور مبغان قرآنی در این هفته خبر داد و افزود: در این همایش ها از برترین های قرآنی مدارس تجلیل می شود.


طباطبایی با بیان اینکه هفته بزرگداشت قرآن کریم در آموزش و پرورش از 25 آذر آغاز و تا 29 این ماه ادامه دارد٬ گفت: طی این هفته ویژه برنامه هایی در تمامی آموزشگاه های استان برگزار خواهد شد.


وی اضافه کرد: تلاوت ختم قرآن٬ کرسی های تلاوت٬ معرفی سایت ها و بلاگ های قرآنی به دانش آموزان٬ حضور نیروهای قرآنی در مدارس به منظور جذب دانش آموزن در مدارس تخصصی قرآن کریم و حضور مبغلان قرآنی برای پاسخ به سولات دانش آموزان از دیگر برنامه های این هفته است.


رییس اداره امور قرآن٬ عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار کرد: این همایش ها با حضور استاد مسعود سیاح گرجی٬ دکتر شعاعی٬ استاد احمد ابوالقاسمی٬ استاد مهدی ناصر زعیم و استاد رضا نژاد تبریزی در استان مرکزی برگزار می شود.


طباطبایی خاطرنشان کرد: همایش های قرآنی در نواحی 1 و 2 اراک٬خمین٬ آشتیان٬ کمیجان٬ فراهان٬ ساوه٬ زرندیه٬ نوبران٬ شازند٬ دلیجان٬ تفرش٬ سربند و محلات همزمان با هفته گرامیداشت قرآن در مدارس برگزار می شود.


پایان پیام/

کد خبر 207159

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha