قوه قضائیه بدون مماشات با دست نشاندگان صهیونیسم برخورد انقلابی کند

سپاه ثارالله کرمان در بیانیه ای با محکومیت حرکات فتنه گران در 25 بهمن تأکید کرد: قوه قضائیه با ترک مماشات با دست نشاندگان صهیونیسم جهانی، برخورد انقلابی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان،‌ سردار سرتیپ روح الله نوری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و حجت الاسلام دکتر علی عربپور، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله به دنبال حوادث 25 بهمن‌ماه جاری بیانیه ای مشترک صادر کردند.

در این بیانیه با گرامیداشت یاد شهدای این حادثه غم‌انگیز آمده است: مسئولیت خون این شهدای مظلوم، متوجه سران فتنه موسوی، کروبی و سکوت کنندگان راضی از این عمل قبیح و همچنین استکبار و صهیونیسم جنایتکار جهانی است.

در این بیانیه ضمن تشکر از امت شهیدپرور به دلیل خلق حماسه‌ ماندگار راهپیمایی 22 بهمن و همبستگی ملی با انقلاب مردم مصر که به حق الگوی ملل مسلمان و محرومان جهان است، تصریح شده است: فتنه 25 بهمن تهران حرکتی مذبوحانه از سوی دشمنان قسم خورده انقلاب، اسلام و خوش خدمتی عوامل سخیف داخلی آن‌هاست و هتک حرمت ولایت مطلقه فقیه موجب ارتداد و فساد فی‌الارض آن‌هاست.

بنابرگزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان، سردار نوری و دکتر عربپور در بخش دیگری از این بیانیه خواست مردم انقلابی و صبور ایران را برخورد قاطع، انقلابی و شدید با عوامل و سران خودفروخته فتنه 25 بهمن‌ماه که در ادامه فتنه وقیحانه سال گذشته است، دانسته و از قوه قضائیه خواهان ترک مماشات و برخورد انقلابی با دست نشاندگان صهیونیسم جهانی که دستشان به خون جوانان میهن اسلامی آلوده است، شده اند.

 فرمانده و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ثارالله استان کرمان در این بیانیه با تجدید میثاق و اعلام تبعیت دوباره خود و تمام فرماندهان،‌ مسئولان، پاسداران، سربازان، بسیجیان و رزمندگان و ایثارگران و خانواده‌ای آن‌ها با آرمان‌های مقدس امام و مقام فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای بهترین و مهمترین عامل رفع آسیب از انقلاب و گذر از فتنه‌ها و جنگ نرم در مملکت اسلامی را پیروی محض از ولایت‌ مطلقه فقیه دانسته و تمام اقشار و آحاد امت سرافراز و نجیب دیار کریمان را به حضور همبستگی در صحنه‌های حماسه و ایثار فراخواندند.

 پایان پیام/

 

کد خبر 21077

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha