سران فتنه خیانت کار به انقلاب هستند

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد، با اشاره به اقدامات اخیر فتنه گران گفت: برهیچ کس پوشیده نیست که سران فتنه عامل بیگانه و خیانت کار به انقلاب هستند و هرکس بخواهد در این خصوص شک کند، منافق است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، غلامحسین دشتی، معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد، صبح امروز (28بهمن) در اجتماع اعتراض آمیز مردم در محکومیت حوادث 25بهمن تهران در مقابل دادگستری استان یزد، اظهارداشت: آمریکا و دست نشانده های آنها در منطقه شرایط متزلزلی دارند بنابراین سعی می کنند نقطه توجه را از خود دور و به داخل کشور ایران معطوف سازند و شرایط خود را بهبود ببخشند، ولی بدانند که بصیرت ملت ایران در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.


وی در اجتماع مردمی که خواستار برخورد با سران فتنه بودند، ادامه داد: حماسه ملت ایران در راهپیمایی22 بهمن و حمایت مجدد آنان از انقلاب، دستاوردهای آن، تدابیر مقام معظم رهبری و ادامه راه شهدا باعث نا امیدی دشمنان شد و نشان داد ملت ایران در شجاعت و زمان شناسی پیشتاز بوده و وظیفه خود را به خوبی می دانند.
 

دشتی، با بیان اینکه فتنه گران در عمیق ترین لایه های کشور رسوا شدند و آخرین امید آنان نیز به یاس تبدیل شد، خاطرنشان کرد: اجتماع امروز مردم یزد و فردای سراسر کشور نشان دهنده این موضوع است که راه ملت و مردم با فتنه گران جدا بوده و باید آن گونه که قانون می گوید با آنان برخورد و دست این وابستگان به بیگانه را از کشور قطع کرد.
 

وی در ادامه با اشاره به اینکه دیگر هیچ بهانه ای از هیچ کس پذیرفته نیست، اظهار داشت: وظیفه همه خواص و مسئولان است که مرزبندی خود را با جریان فتنه با صراحت و روشنی مشخص کنند و بدانند دیگر زمان اتخاذ تصمیمات و سخنان دو پهلو گذشته و مردم دیگر تحمل نمی کنند.


معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: ملت ایران همیشه از آزمون های مختلف با موفقیت بیرون آمده است و این آزمون را نیز با بصیرت و هدایت مقام معظم رهبری همراه با پیروزی پشت سر می گذارد.

 

گفتنی است، روز گذشته نیز جمعی از مردم یزد با اجتماع در مقابل دادگستری کل استان یزد خواستار محاکمه سران فتنه شده بودند.

 

پایان پیام/

کد خبر 21275

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha