خانواده های شهدا درسالروز قیام 19دی با رهبر انقلاب تجدید میثاق می کنند

مدیر کل بنیادشهید وامور ایثارگران قم گفت: همزمان با سالروز قیام 19دی مردم قم، 500 نفر از خانواده های معظم شهدا برای دیدار با مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با آرمان های ولایت فقیه اعزام می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، محمد کاظم پورامینی، مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران قم گفت: همزمان با سالروز قیام 19دی مردم قم 500نفر از خانواد ه های معظم شهدا برای دیدار با مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با آرمانهای ولایت فقیه اعزام می شوند.
 

پورامینی افزود: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از بین والدین شهدا، پیام آوران، نخبگان شاهد و ایثارگر، معتمدین معین و دیگر اقشار ایثارگری هستند.

 

وی ادامه داد: این عزیزان ضمن دیدار با مقام معظم رهبری بهره مندی از فرمایشات ایشان و تجدید میثاق با آرمانهای رهبری و شهدا حضوری اثر گذار داشته و پیام رهبر معظم انقلاب را منتقل می سازند.

 

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران قم اضافه کرد: مردم شهید پرور قم در قیام 19دی سال 56جرقه انقلاب اسلامی را با ایمان و اعتقاد راسخ به وعده خداوند، ولایت مداری، ایثار و شهادت طلبی برپا کردند، قیامی که زمینه ساز شکل گیری انقلاب اسلامی در بهمن 57 شد.

 

وی افزود: مردم قم همواره مردمی شهید پرور و با بصیرت و ولایت مدار و حاضر در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی بوده اند و همواره بر ارزشهای انقلاب اسلامی تاکید داشته اند.

 

پورامینی ادامه داد: در جریان قیام 19دی سال 56مردم قم با حضور در راهپیمایی علیه رژیم با وجود خفقان توانستند زمینه ساز قیام های مختلف در سراسر کشور شوند و در همین قیام بود که اولین شهدای انقلاب اسلامی را تقدیم نمودند.

 

اضافه کرد: در این قیام نام شهیدان محمد ملک لو، حسین قاسمیان کذابی ،محمد رضا انصاری، غلامرضا همراهی، سلیمان زرین نعل، حیدر رضایی دیگر مردان بزرگ انقلاب اسلامی که تاریخ پر افتخار ملت را با خون پاکشان رقم زدند به ثبت رسیده است، شهدایی از اقشار مختلف مردم از جمله روحانی، دانش آموز و غیره بوده اند.

 

وی افزود: مردم قم به رهبری امام خمینی(ره) و گوش به فرمان ولایت در برابر رژیم طاغوت ایستادند و انقلاب اسلامی را با اهدای خونهای پاکشان جایگزین نظام کفر نمودند در طول دوران بعد از انقلاب نیز مردم شهر جهادو بصیرت با اطاعت از ولی فقیه در برابر تمامی تهدیدها ایستاده اند و همواره با روحیه ایثار و پایداری در صحنه حاضر شده اند.

 

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران قم ادامه داد: روز 19دی ماه نیز روز تجدید میثاق مردم ولایت مدار قم، مردم شهر جهاد و بصیرت به نمایندگی از آحاد امت اسلام با رهبر معظم انقلاب است.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 214353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha