فریاد 'مرگ بر فتنه گر' مردم در آسمان یزد طنین انداز شد

مردم مومن و متدین دارالعباده و دارالعلم یزد امروز همگام با مردم دیگر مناطق کشور با راهپیمائی و تجمع پس از نمار جمعه ضمن محکومیت حوادث 25بهمن تهران خواستار برخورد با سران فتنه شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، مردم در شهر یزد پس از نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلیمن صدوقی، نماینده ولی فقیه در استان یزد با راهپیمائی از مسجد ملااسماعیل(میعادگاه نماز جمعه) به سمت میدان تاریخی و حماسه ساز امیرچخماق خواستار برخورد با فتنه گران و محاکمه سران فتنه شدند.

مردم در این راهپیمائی با سردادن شعارهائی نظیر 'حرف ما یک کلام، محاکمه والسلام'، 'سران فتنه، محاکمه، محاکمه'، 'خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست'، 'سران فتنه سبز اعدام باید گردند'، خواستار برخود با فتنه گران شدند.

 

نمازگزاران یزدی همچنین بار دیگر با بصیرت دینی و اعتقادی خویش بر پیروی از منویات عالمانه مقام معظم رهبری و حفاظت همه جانبه از آرمان ها و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران تاکید و با آرمان های والای انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

 

در پایان این راهپیمائی در بیانیه ای ضمن محکومیت حوادث 25بهمن تهران بر دستگیری و مجازات فتنه گران تاکید شد. 

 

در سایر مناطق استان یزد نیز مردم با راهپیمائی و تجمع بعد از نماز جمعه ضمن انزجار از حوادث اخیر 25بهمن تهران خواستار برخورد با فتنه گران شدند.

گفتنی است، در چند روز گذشته نیز مردم به صورت خودجوش در نقاط مختلف استان ضمن تجمع و راهپیمائی خواستار برخورد با فتنه گران و محاکمه سران فتنه شدند، در شهرستان یزد مردم در دو روز گذشته با تجمع در مقابل ساختمان دادگستری کل استان یزد برخورد با سران فتنه را خواستار شده بودند و نسبت به سکوت برخی نمایندگان عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی در محکومیت حوادث اخیر اعتراض کردند.

پایان پیام/
 

کد خبر 21458

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha