درآمد سالانه 50 میلیارد ریال در بقاع متبرکه استان مرکزی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از درآمد سالانه 50 میلیارد ریال در بقاع متبرکه و امامزادگان این استان خبر داد.

حجت الاسلام عیسی ساجدی فر٬ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی٬ در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک٬ با اعلام این خبر گفت: بقاع متبرکه و امامزادگان(ع) این استان به همت خیرین و مردم نیکوکار سالانه 50 میلیارد ریال درآمد دارد.


وی با بیان اینکه انفاق دارای ثواب و برکات زیادی در زندگی و آخرت انسان است٬ ادامه داد: این مهم مورد تاکید اسلام و پیامبر اکرم (ص) بوده است.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش وقف را چشمه ای جوشان و زمینه ای برای خیر دنیا و آخرت دانست و اضافه کرد: کسانی که می خواهند در فریضه الهی وقف گام بردارند، می توانند با مراجعه به مشاوران امین و آگاه در این حوزه مشارکت کنند.


حجت الاسلام ساجدی فر بقاع متبرکه را مامن و پناهگاهی برای اقشار جامعه دانست و اظهار کرد: درحال حاضر 50 بقعه متبرکه در استان به عنوان مراکز فرهنگی مورد استفاده عموم هستند که تاثیرات مثبتی در روحیه مردم دارد.


وی در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: در راستای حفظ و احیای مکان های زیارتی و مذهبی امسال 100 بقعه متبرکه این استان درحال بازسازی و نوسازی است.


حجت الاسلام عیسی ساجدی فر٬ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با بیان اینکه هم اکنون 264 باب بقعه متبرکه در استان وجود دارد٬ تصریح کرد: بازسازی و مرمت این بقاع نیازمند تعامل و همکاری مردم و توجه بیشتر به این حوزه است.


پایان پیام/

کد خبر 216075

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha