آموزش مهارت های زندگی به کاهش طلاق کمک می‌کند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: بحث آموزش مهارت های زندگی و کار فرهنگی بر روی خانواده ها با هدف کنترل معضل طلاق باید مورد توجه عموم مسئولان باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از لرستان، نادر ارجمندی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد امروز در نشست هم اندیشی شورای فرهنگی عمومی این شهرستان با مراکز دانشگاهی گفت: باید از نتایج تحقیقات دانشگاهی برای ارتقاء مبانی فرهنگی جامعه استفاده شود.


وی با تاکید بر ضرورت استفاده از توانمندهای موجود در جامعه برای مقابله با معضل طلاق، افزود: بحث آموزش مهارت های زندگی و کار فرهنگی بر روی خانواده ها با هدف کنترل معضل طلاق باید مورد توجه عموم مسئولان باشد.


ارجمندی اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی سعی دارد که با مدیریت فرهنگی و برنامه ریزی دقیق از توانمندی ها و نتایج تحقیقات دانشگاهی به منظور ارتقاء مبانی فرهنگی جامعه بهره گیرد.


وی خاطرنشان کرد: برای تحقق این هدف همکاری و همراهی حوزه های پژوهشی دانشگاه ضروری است.


این مقام مسئول با تاکید بر ضرورت آسیب شناسی معضل طلاق در جامعه، افزود: می توان با آسیب شناسی دقیق راه حل های درستی برای رفع معضل طلاق ارائه داد.

 

ارجمندی با تاکید بر ضرورت ارتقای مهارت های جوانان و نوجوانان قبل و بعد از ازدواج، اضافه کرد: آموزش مهارت های زندگی به جوانان می تواند نقش بسزایی در کاهش آمار طلاق داشته باشد.


ارجمندی اذعان داشت: با هماهنگی های به عمل آمده راه دادگستری شهرستان بروجرد آمادگی دارد که از توانایی های دانشگاه برای مشاوره های قبل از طلاق به منظور کاهش یا جلوگیری از این پدیده استفاده کند.

 

پایان پیام/

کد خبر 217116

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha