امدادرسانی به بیش از یک هزار حادثه دیده زمستانی در استان مرکزی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: از ابتدای طرح امداد و نجات زمستانی امسال امدادگران جمعیت هلال احمر استان مرکزی موفق به امداد رسانی به یک هزار و 367 نفر حادثه دیده شدند.

مرتضی سلیمی٬ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به استقرار پایگاه های امدادی جمعیت هلال احمر در محور های استان٬ گفت: طرح امداد و نجات زمستانی از 20 آذرماه آغاز و تا 26 اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.

 

وی افزود: از ابتدای طرح امداد و نجات زمستانی امسال امدادگران جمعیت هلال احمر استان اقدامات امدادرسانی به 650 نفر حادثه دیده برف و کولاک، 522 نفر حوادث جاده ای، 5 نفر کوهستان، 170 نفر خدمات حضوری،19 نفرحوادث شهری و یک نفر حوادث صنعتی و کارگاهی را انجام داده اند.

 

سلیمی با بیان اینکه 301 نفر از مسافرین و در راه مانده از خدمات اسکان اضطراری این جمعیت برخوردار شدند٬ افزود: امداد رسانی به 140 حادثه برف کولاک، 17مورد حادثه جاده ای و 144مورد خدمات حضوری از دیگر اقدامات نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در این مدت بوده است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به اینکه برای انجام این خدمات بیش از 124 تیم عملیاتی و 102 دستگاه آمبولانس به کار گرفته شده است٬ ادامه داد: در این ایام 320 مورد خدمات امدادی ارائه شده که 130 بسته زیستی و 190 بسته غذایی بین مسافران در راه مانده توزیع شده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 217895

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha