دهه فجر فرصت ارزشمندی در راستای ارایه افتخارات انقلاب است

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: دهه فجر فرصت ارزشمندی در راستای ارایه افتخارات انقلاب اسلامی ایران است.

سیف الله کریم زاده٬ مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی٬ در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک٬ با بیان این مطلب گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت ارزشمندی به منظور ارایه افتخارات انقلاب اسلامی، با تاکید بر اصل ولایت فقیه به عنوان رکن اصلی انقلاب است.


وی با اشاره به اینکه نسل جوان باید با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شود، بر لزوم تبیین و تبلیغ ارزش های انقلاب اسلامی تاکید کرد.


مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: ملت بزرگ ایران باید با عزت و سربلندی و اعتماد به نفس ملی و خودباوری توطئه های دشمنان را خنثی کرده و تلاش آنان را بی نتیجه گذارند.


کریم زاده در بخش دیگری از سخنانش از آمادگی آموزش و پرورش استان مرکزی به منظور برگزاری برنامه های گسترده و باشکوه دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.


وی با اشاره به این که انتقال ارزش های انقلاب اسلامی و نهادینه کردن آرمان های امام خمینی(ره) و شهدا از مهم ترین اهداف آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین است، ابراز امیدواری کرد: دهه فجر امسال باشکوه تر و گسترده تر از هر سال برگزار شود.


کریم زاده تشکیل هیات فرهنگیان در استان را نیز ظرفیت مناسبی به منظور گرامیداشت ایام الله و مناسبت ها دانست و بر لزوم استفاده از ظرفیت هیأت فرهنگیان در ایام دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد.


مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در پایاین تصریح کرد: برنامه ریزی در جهت اجرای برنامه های متنوع و متعدد فرهنگی، هنری، ورزشی٬ جلسات پرسش و پاسخ، ویژه برنامه های جشن انقلاب و گلبانگ انقلاب در همه مدارس و افتتاح پروژه ها و طرح ها و غیره از جمله برنامه های این اداره کل است.


پایان پیام/

کد خبر 219764

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha