معلولان برخلاف ناتوانی های ظاهری٬ توانمندی های بسزایی دارند

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: معلولان برخلاف ناتوانی های ظاهری٬ از توانمندی های بسزایی در راستای کسب موفقیت برخوردارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، رضا ربیعی٬ مدیرکل بهزیستی استان مرکزی٬ امروز (۱۵بهمن) در جمع مددجویان تحت حمایت این نهاد در اراک٬ گفت: حمایت از محرومان و نیازمندان جامعه یکی از مهمترین برکات انقلاب اسلامی است.


وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)٬ افزود: به برکت انقلاب اسلامی تاکنون دستگاه های حمایتی کشور و این استان از جمله بهزیستی تلاش های زیادی را برای توانمند سازی افراد تحت پوشش خود داشته اند.


ربیعی با بیان اینکه این نهاد همه تلاش خود را برای حل مشکلات معلولان و افراد ناتوان به کارگرفته است٬ اظهار کرد: معلولیت ناتوانی نیست و این قشر تاکنون افتخارات زیادی را برای جامعه کسب کردند.


مدیرکل بهزیستی استان مرکزی خاطر نشان کرد: 24 طرح عمرانی این اداره کل در ایام الله دهه مبارک فجر سی و چهارمین بهار آزادی بهره برداری می شود.


وی، مرکز مشاوره ژنتیک در اراک، مرکز توانبخشی روزانه در تفرش، واحدهای مسکن مهر، راه اندازی مرکز خصوصی غربالگری شنوایی نوزادان و شیر خواران ساوه، مرکز بهبود اقامتی معتادان در کمیجان، مرکز گروه همیار کارآفرینان دلیجان، مرکز گفتار درمانی زرندیه و مرکز اشتغال 141 دلیجان را از مهمترین این طرح ها عنوان کرد.


پایان پیام/

کد خبر 224235

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha