130 نقطه شهری و روستایی استان میزبان راهپیمایان در 22 بهمن

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: 130 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی آماده برپایی راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام عباس هاشمی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی(17 بهمن) در نشست اعضای ستاد دهه فجر استان که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم و مسئولان در برنامه های گرامیداشت دهه فجر گفت: استان مرکزی محل تولد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که باید در راستای برگزاری برنامه های باشکوه این دهه تلاش کند.


وی با اشاره به اینکه تبیین اندیشه ها و ارزش های امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی ضروری است، افزود: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ انقلابی و اسلامی در جامعه است.

 

حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: امسال نیز ستاد دهه فجر استان همچون سال های گذشته برنامه های متنوعی را در کل استان برگزار کرده و راهپیمایی 22 بهمن نیز در بیش از 130 نقطه شهری و روستای این استان برگزار خواهد شد.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به توطئه های دشمنان در راستای کم رنگ کردن این حضور گسترده، خاطر شان کرد: ملت ایران این بار نیز همچون سنوات گذشته حضور خواهند داشت و مشت محکمی بر دهان دشمن می زنند.
 

وی با اشاره به مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهر اراک، گفت: راهپیمایان پس از تجمع در میدان شهدای شهر اراک مسیر پل خیبر، خیابان محسنی و خیابان شهید ادبجو را با سر دادن شعارهایی به سمت مصلای بیت المقدس طی کرده و با تجمع در مصلای بیت المقدس در سخنرانی و برنامه های این روز شرکت می کنند.
 

پایان پیام/

کد خبر 225094

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha