68 کانون فرهنگی هنری در مازندران تجهیز می شوند

تجهیز و بهره برداری از 68 کانون، برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی، خاطره نویسی و ورزشی و غبار روبی مزار شهدا از برنامه های کانون های مساجد استان مازندران در دهه مبارک فجر است.

محمد فوقی، مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران با اشاره به اجرای طرح های جدید به مناسبت ایام الله دهه فجر در کانون های مساجد استان به خبرنگار شبستان گفت: در دهه فجر سال جاری، برای هر کانون فرهنگی و هنری مساجد مازندران مبلغی در حدود یک میلیون و 500 هزار تا حدود پنچ میلیون ریال برای برگزاری ویژه برنامه های جشن های سی وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: 68 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان نیز در گرامیداشت ایام دهه فجر تجهیز و بهره برداری می شوند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان مازندران از برگزاری مسابقات خاطره‌نویسی، آموزش وبلاگ‌نویسی و مسابقات ورزشی در کانون های استان خبر داد و گفت: تقدیر از نخبگان علمی و ورزشی، آذین‌بندی، دعای توسل، دعای ندبه، چاپ پوستر دهه فجر غبارروبی مزار شهدا، مسابقه پیامکی، جشن انقلاب، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه های کانون های مساجد استان مازندران در دهه فجر است.

فوقی همچنین با اشاره به برنامه های قرآنی برخی از کانون های مساجد استان مازندران اظهار کرد: هم اکنون طرح تلاوت نور در سطح یک‌هزار و 750 مسجد مازندران برگزار و در آن روزانه یک صفحه از قرآن کریم به همراه معنا و تفسیر آن بعد از نماز جماعت تلاوت می شود.

وی با بیان این که 19 کانون تخصصی در سطح استان مازندران فعال است خاطرنشان کرد: طرح تفسیر نور در سطح 550 مسجد مازندران توسط ائمه جماعات برگزار می شود.

پایان پیام/

کد خبر 225361

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha