تجلیل از برگزیدگان مسابقه نقاشی «فجر شکوفه ها» در اراک

برگزیدگان مسابقه نقاشی «فجر شکوفه ها» در مراسم جشن انقلاب٬ به همت کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی مسجد ابوالفضل (ع) اراک تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک٬ حجت الاسلام لطفیان٬ مسوول مرکز تخصصی حوزه علیمه قم٬ عصر گذشته (19بهمن) در این مراسم که پر مجتمع فرهنگی هنری آفتاب برگزار شد٬ گفت: کودکان همچون غنچه های نوشکفته ای هستند٬ که باید آنان را در راستای تعالیم و احکام الهی هدایت کنیم.


وی با بیان اینکه والدین و مربیان نقش بسزایی در ترویج فرهنگ دینی در بین کودکان دارند٬ افزود: والدین و مربیان در راستای آشنایی هر چه بیشتر این قشر با تعالیم قرآنی و الهی تلاش کنند.


مسوول مرکز تخصصی حوزه علیمه قم از کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم یاد کرد و گفت: هر چه امروز برای این نسل هزینه شود٬ در واقع سرمایه گذاری برای آینده ی ایران اسلامی است.


حجت السلام لطفیان با اشاره به اینکه مساجد پایگاه های اصلی انقلاب ایران بود٬ اظهار کرد: امروز نیز با برگزاری برنامه های مرفعدر راستای آموزش فرهنگ دینی می توانیم گامی موثر در راستای جذب این قشر از جامعه به مساجد بر داشت.


حجت الاسلام امینی٬ مسوول کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی و تخصصی نماز در حاشیه این مراسم به خبرنگار شبستان گفت: مسابقه نقاشی فجر شکوفه ها به همت کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی و تخصصی نماز٬ مسجد ابوالفضل اراک از اول بهمن ماه آغاز و تا 19 این ماه ادامه داشت.


وی ادامه داد: در این مدت بیش از 250 اثر نقاشی در مقطع ابتدایی به دبیرخانه این مسابقه ارسال شده است.


حجت الاسلام امینی با بیان اینکه از همه شرکت کنندگان در این مسابقه با اهدای هدایایی تجلیل شد٬ اظهار کرد: از 12 اثر برگزیده نیز در جشن انقلاب با حضور اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و شرکت کنندگان تجلیل شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 226267

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha