توزیع کمک های جشن نیکوکاری در مدارس ایلام

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام، گفت: تمامی کمک های جمع آوری شده در هفته احسان و نیکوکاری در بین دانش آموزان نیازمند مدارس این استان توزیع می شود.

علی حسین احمدی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام، صبح امروز(15 اسفند) در گفت و گو با خبرنگار شبستان اظهار کرد: این کمک ها در اسرع وقت در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته تا در بین دانش آموزان نیازمند مدارس توزیع شوند.


وی، افزود: حدود 200 پایگاه ثابت و سیار در سطح استان جهت جمع آوری کمک های مردم نوعدوست این استان در هفته احسان و نیکوکاری برپا شده است.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام، بیان کرد: از این تعداد، 50 پایگاه به صورت سیار و150 پایگاه دیگر بصورت ثابت در نقاط مختلف استان از 12 تا 18 اسفند ماه دایر خواهند بود و کمک های مردم را جمع آوری می کنند.


احمدی، بیان کرد: افزون بر این، پایگاه های جمع آوری کمک در همه مدارس استان با همکاری آموزش و پرورش و در پایگاه های مقاومت نیز با همکاری سپاه دایر و راه اندازی شده است.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام، کمک های جمع آوری شده هفته احسان مطابق سال های قبل زودتر از فرارسیدن سال نو در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.


پایان پیام/

کد خبر 234773

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha