جلوه های زیبای تعلیم در مدارس استثنایی به چشم می خورد

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: فعالیت مدارس استثنایی جلوه زیبای تعلیم و تعلم است٬ که با ایثار و فداکاری معلمان در این مدارس جلوه های زیبای تعلیم و تربیت را رقم می زنند.

سیف الله کریم زاده٬ مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی٬ در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: فعالیت در مدارس استثنایی فعالیتی ارزشمند و ظریف است.

وی با بیان اینکه مهمترین سرمایه های انسانی در آموزش و پرورش قرار دارد٬ افزود: امروز آموزش و پرورش مهم ترین سرمایه یعنی نیروی انسانی عالم، اندیشمند و مبتکر و پویا را در اختیار دارد٬ که باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کند.


مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به جایگاه خاص معلمان و مدیران مدارس استثنایی٬ اظهار کرد: باید در راستای عرضه زیبایی های کار معلم و آموزش و پرورش به جامعه تلاش کنیم.


کریم زاده به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: سند تحول تعریفی زیبا، جامع و کاربردی از معلم ارائه کرد٬ که باید با اجرای مناسب برنامه های تحولی گام به گام به این تعریف درست دست یابیم.


وی آموزش و پرورش امروز را آموزش و پرورش بعد از سند تحول بنیادین دانست و اظهار کرد: باید جزء جزء فعالیت های آن در محور این سند تعریف و عملیاتی شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 237688

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha