کانون های مساجد زمینه ساز ترویج فرهنگ عاشورایی هستند

رئیس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با اشاره میلاد حضرت زینب(س) گفت: کانون های مساجد زمینه ساز ترویج فرهنگ عاشورایی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی، رئیس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در همایش سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در شهرستان تیران و کرون به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) اشاره کرد و اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد زمینه ساز ترویج فرهنگ عاشورایی هستند.


وی افزود: مسجد جایگاه بالایی در اسلام دارد و مسجد انسان را آسمانی می کند و کار در این مراکز مقدس جایکاه و ارزش خاصی دارد.


رئیس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با بیان اینکه بیش از هزار و 400 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان اصفهان فعالیت می کنند، اذعان داشت: با حمایت هایی که در دولت نهم و دهم از کانون های مساجد شد فضای کار فرهنگی در مسجد بیشتر شد.


وی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد تشکل مردمی است که به همت و تلاش مردم فعالیت می کند که باید این مراکز اثر گذار باید تقویت شود و مسئولان آن ها را حمایت کنند.


مرتضی محمدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون در این همایش از فعالیت 42 کانون فرهنگی هنری مساجد در این شهرستان خبرداد و گفت: کانون های مساجد نسل جوان و نوجوان را به مساجد پیوند زده اند.


وی ادامه داد: مدیران مسئول کانون های مساجد و اعضای فعال آن ها بدون هیچ انتظار از بهای دنیایی در سنگر مسجد فعالیت می کنند.
 

پایان پیام/

کد خبر 238176

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha