تقلید کورکورانه عامل هضم سبک زندگی ایرانی اسلامی است

دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه عده‌ای ولایت‌فقیه را یک ابزار برای رسیدن به هدف می‌دانند، گفت: تقلید کورکورانه ازغرب مهمترین ابزار دشمن در هضم سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت‌الاسلام آقا تهرانی، دبیرکل جبهه پایداری شب گذشته(24اسفند) در همایش کشوری جبهه پایداری در مشهد سیاست و کار سیاسی را نوعی عبادت دانست و بیان داشت: عبادت تنها به نماز خواندن و روزه گرفتن نیست بلکه شرکت در انتخابات و هر نوع کار سیاسی که قالب و محتوای ارزشی داشته باشد و در حقیقت راه بندگی خدا را طی می‌کند نوعی عبادت است.

 

حجت الاسلام آقاتهرانی افزود: بعد از انقلاب با ریزش‌ها و رویش‌های زیادی روبرو شدیم و بیشترین امتحانات ما در ولایت و ولایت‌مداری بود که می‌توان به فتنه 88 اشاره کرد.


وی با بیان اینکه: سبک زندگی ما راه اسلامی دارد ولی در واقع این‌طور نیست در حوزه سیاسی و اقتصادی سبک اسلامی نفوذ پیدا نکرده است، گفت: می‌خواهیم جبهه پایداری برنده شود ولی نباید به هر قیمت و طریقی در راه رسیدن به هدف خود اقدامی کنیم. اگر کسی بداخلاقی کرد ما نباید در مقابل این اقدام بداخلاقی کنیم و باید علاوه بر باطن، شخص باید به ظاهر آن نیز توجه داشت.


دبیرکل جبهه پایداری در خصوص ابزارهای دشمن برای براندزای نظام گفت: تقلید کورکورانه از غرب یکی از ابزارهای دشمن در هضم سبک زندگی ایرانی اسلامی است ولی خوشبختانه با کسب موفقیت در زمینه‌های علمی و نظامی و پیروزی بر استکبار جهانی در حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری اعتماد به نفس جوانان ما را بیشتر کرده است.


حجت الاسلام آقاتهرانی با بیان اینکه ما باید تقوی الهی را در خود ایجاد کنیم و دل مقام معظم رهبری را از خود خشنود سازیم.

 

وی تصریح کرد: دومین ابزار دشمن سکولار کردن و جدا کردن دین از حوزه اقتصاد و سیاست است و اگر به تاریخ اسلام رجوع کنیم می‌بینیم که پیامبر اکرم و اهل بیت ایشان در زمینه‌های سیاسی ورود جدی داشته‌اند.

 

دبیرکل جبهه پایداری حضور در صحنه عبادت را واجب و عبادت دانست و افزود: باید حالت عبادی بودن در صحنه انتخابات را در خود به وجود آوریم و نباید بگذاریم پایداری ناپایدار شود.

 

حجت‌الاسلام آقاتهرانی با تأکید بر حضور مردم در انتخابات بیان داشت: بایستی همه ما در عرصه سیاسی و انتخابات حضور پیدا کنیم و میدان را خالی نگذاریم تا هر کسی هر کاری که خواست انجام دهد و نباید گذاشت دشمنان با تبلیغات سوء خود مبنی بر تحریک مردم در عدم حضور خود در انتخابات به هدف خود برسند.

 

دبیرکل جبهه پایداری با اشاره به اینکه از اول انقلاب بیشترین امتحانات ما در ولایت و ولایت‌مداری بوده است، گفت: عده‌ای ولایت فقیه را یک ابزار برای رسیدن به هدف تلقی می‌کنند.


پایان پیام/

کد خبر 238183

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha