اقتصاد،تولید واشتغال شعار سال 92کارگروه توسعه بخش کشاورزی اردبیل

استانداراردبیل اقتصاد ،تولید واشتغال را به عنوان شعار سال 92 کارگروه توسعه بخش کشاورزی در استان اردبیل اعلام کرد.


به گزارش خبرگزاری شبستان از استان اردبیل،اکبرنیکزاد استانداراردبیل عصرامروز (25اسفند) درآخرین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان اردبیل در سال 91 با بیان اینکه اقتصاد ،تولید واشتغال را به عنوان شعار سال 92 کارگروه توسعه بخش کشاورزی در نظر گرفته شده است،گفت:امید است که نتیجه انتخاب این شعار برای کارگروه توسعه بخش کشاورزی درعملی کردن آن در این کارگروه مؤثر بوده وشاهد پیشرفت چشمگیر این بخش در استان در خدمت رسانی بهتر به مردم این خطه ارزشمند باشیم.

 

وی همچنین از تجلیل 3نفرازمسئولین اجرائی این کارگروه که زحمات وافری را درپیشبرد اهداف این مجموعه متحمل شده اند،درآخرین جلسه شورای اداری استان اردبیل در روز شنبه 26اسفند ماه 91خبرداد.

 

نیکزاد خاطر نشان کرد: 28 طرح کشاورزی بالای 500 میلیون ریال در کارگروه کشاورزی اردبیل به تصویب رسیده است.


وی ادامه داد: پنج طرح از اردبیل، یک طرح از نیر، چهار طرح از نمین، یک طرح از گرمی، هشت طرح از مشگین شهر، چهار طرح از خلخال و سه طرح از شهرستان پارس آباد در این کارگروه مصوب شده است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: این طرح ها در دو بخش سرمایه در گردش و احداثی شامل پرورش مرغ گوشتی، تولید میوه و سبزیجات خشک، پرورش ماهیان سردابی و گرمابی، خرید کمباین، پرواربندی گوساله، پرورش مرغ تخم گذار، تولید خوراک دام، پنیرسازی، پرورش گاو شیری، پرواربندی بره و ذرت خشک کنی است.

 

وی عنوان کرد: امسال 372 طرح هم در کارگروه کشاورزی شهرستان ها به تصویب رسید.

 

نیکزاد همچنین بیان کرد: در شهرستان نیر 172 طرح، در گرمی 125 طرح و در خلخال 75 طرح زیر 500 میلیون ریال مصوب شد.

 

وی اضافه کرد: این طرح ها شامل پرورش گاو شیری، پرورش زنبور عسل، توسعه مکانیزاسیون، مایه کوبی، تعمیر تراکتور، پرواربندی گوساله و بره است.

 

اکبر نیکزاد استانداراردبیل درپایان سخنان خود یادآورشد: یک هزار و 320 میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه بخش کشاورزی استان اردبیل اختصاص یافته بود که از این مبلغ همه آن مصوب شده، 700 میلیارد ریال منجر به عقد قرارداد شده و 580 میلیارد ریال هم به متقاضیان پرداخت شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 238232

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha