ترور شخصیت های علمی نشان از به بن‌بست رسیدن دشمنان دارد

راننده شخصی استاد شهید شهریاری علت این اقدام های کورکورانه و متحجرانه عوامل تروریستی را به بن‌بست رسیدن دشمنان ایران اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان ،عوامل تروریستی روز گذشته در پی اقدامی مذبوحانه و ناجوانمردانه نا امید از فرار مغز های ایرانی به خارج از کشور دوتن از اساتید فرهیخته دانشگاه شهید بهشتی را ترور کردند. در این اقدام استاد مجید شهریاری به مقام رفیع شهادت رسید واستاد عباسی دوانی به همراه همسرش مجروح شد.به همین منظور گروه خبری خبرگزاری شبستان برای آگاهی یافتن با چگونگی وقوع این حادثه با راننده شخصی استاد شهید شهریاری به گفت و گو نشست.
آنچه می خوانید گفت و گوی اختصاصی ما با یکی از نزدیک‌ترین دوستان و همراهان شهید گرانقدر دکتر مجید شهریاری است.
 

وی در خصوص سوابق علمی، ویژگی‌های شخصیتی این استاد بسیجی گفت: دکتر شهریاری از لحاظ شخصیتی بسیار وارسته و مقید به آداب و احکام اسلامی بود، به طوری که هیچ‌گاه نماز اول وقت‌شان ترک نمی‌شد، این مطلبی است که تمام همکاران و دانشجویان ایشان کاملا روی آن اتفاق نظر دارند.
 

راننده استاد شهید در ادامه افزود: وی از لحاظ علمی در جایگاه بالایی قرار داشت . دکتر شهریاری دکترای فیزیک هسته‌ای بود و با اکثر دانشگاه‌های ایران همکاری‌های علمی و تحقیقاتی انجام می داد.

 

وی که تمایلی به ذکر نامش در این مصاحبه نداشت، حال عمومی همسر شهید شهریاری را علی‌رغم جراحات وارده، مناسب توصیف کرد و ذکر کرد: همسر دکتر شهریاری در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است اما به دلیل مسایل امنیتی تا اطلاع ثانوی ممنوع‌الملاقات هستند.

 

وی در تشریح نحوه وقوع حادثه اظهارکرد: ساعت 7 و 10 دقیقه صبح روز دوشنبه مورخ 8آذر در بلوار ارتش یک موتورسوار ناشناس بسته انفجاری را به سمت شاگرد اتومبیل که دکتر شهریاری آنجا نشسته بود، چسبانده و چند لحظه بعد آن را منفجر و خود نیز متواری شد.

 

وی که به دلیل این اتفاق ناگوار در شرایط روحی و روانی مناسبی نبود، انگیزه ترورهای این چنینی و حذف فیزیکی نخبگان را ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان و بیان کرد: علت این اقدام های کورکورانه و متحجرانه به بن‌بست رسیدن دشمنان ایران اسلامی است.

 

در پایان این گفت‌وگوی کوتاه این یار نزدیک شهید شهریاری از ملت ایران تقاضا کرد که این‌گونه جریان ها را مشاهده کنندو بدانند که هدف اصلی ایجاد تفرقه و جدایی بین ملت بزرگ ایران است. دشمنان می‌دانند که با حذف افراد مؤمن و وارسته‌ای نظیر دکتر شهریاری قدم به قدم به اهداف شوم خود نزدیک‌تر می‌شوند و این وظیفه ما بازماندگان است تا بدانیم راهی را که شهید شهریاری انتخاب کرده و در مسیر آن جان خود را در طبق اخلاص نهاده حرکت در مسیر تعالی و استحکام نظام جمهوری اسلامی بوده که در نهایت منجر به تعالی بیش از پیش اسلام می شود.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 2423

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha