قطعنامه حقوقی و قانونی شهادت شهریاری تدوین و به مراجع بین الملل ارجاع میشود

مسئول نمایندگی سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ ضمن اینکه انقلاب اسلام را دارای دو بال سرخ حسینی و سبز مهدوی دانست؛ درباره ترور شهید شهریاری تصریح کرد: عمال وحشی صهیونیست در داخل کشور به ضرر خودشان کار کردند.

مسئول نمایندگی سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ ضمن اینکه انقلاب اسلام را دارای دو بال سرخ حسینی و سبز مهدوی دانست؛ درباره ترور اخیر تصریح کرد: عمال وحشی صهیونیست در داخل کشور به خیال باطل خود سعی کرده اند بر پیکره جمهوری اسلامی ضربه بزنند ولی هر کاری کردند به ضرر خودشان تمام شد.
به گزارش خبرگزاری شبستان؛ اولین همایش حقوقدانان بسیجی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در سالن هفتم تیر وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد. حجت الاسلام گواهی مسئول نمایندگی سپاه محمد رسول ا.. (ص) تهران بزرگ، در این همایش که بیش از 270 نفر از حقوقدانان، اساتید دانشگاه، مشاوران حقوقی و فارغ التحصیلان رشته های حقوق حضور داشتند؛ با توجه به توسعه و گسترش بسیج گفت: خداوند بزرگ را سپاسگزاریم که از شجره طیبه بسیج، شاخه بسیار تنومند دیگری به نام بسیج حقوقدانان شکل گرفت. ایشان همچنین با اشاره به شهادتِ شهید راه علم، دکتر شهریاری؛ افزود: عمال وحشی صهیونیست در داخل کشور به خیال باطل خود سعی کرده اند با شهادت نخبگان علمی و دینی بر پیکره و جمهوری اسلامی ضربه بزنند ولی هر کاری کردند به ضرر خودشان تمام شد و در نزد ملت های جهان خوار و ذلیل شدند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه با الهام از رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره شخصیت و هویت بسیجی گفت: اولین نکته از فرمایشات مقام معظم رهبری این است که فرمودند: بسیجی یک شخصیت و هویتی است که واقعاً درهیچ زمانی و در هیچ مکانی متوقف نمی شود.
ایشان با تاکید بر اینکه بسیج ریشه در عاشورای حسینی دارد افزود: یکی از سناریو نویسان غربی چندسال قبل این جمله را نوشته بود که انقلاب اسلامی دو بال دارد یک بال سرخ و یک بال سبز. اتفاقا این جمله درست است چرا که بال سرخ انقلاب اسلامی ریشه در عاشورا و بال سبزش ریشه در انتظار مهدویت دارد. آن نیوسنده غربی گفته اگر ما بتوانیم این دوبال را از شیعه بگیریم همه چیز را گرفتیم یعنی اگر عاشورا محو کنیم، انتظار را لغو کردیم. اگر این کار بکنیم صد در صد به پیروزی می رسیم. الحمدا... با بصیرت و آگاهی شما عزیزان بسیجی آنها هیچ وقت به هدف باطل خود نمی رسند و لذا از شما می خواهم بنا به فرموده رهبر عزیزمان بسیجی بمانید.
همچنین در ادامه این همایش دکتر اخوان رییس سازمان بسیج حقوقدانان کشور با عرض تسلیت درباره شهادت استاد شهریاری، درخصوص این اقدام تروریستی از ارجاع بیاینه تدوین شده آن به مجامع حقوقی و بین المللی خبر داد.
وی با بیان اینکه اخلاص بصیرت و استقامت از مهمترین خصوصیات بسیجی از دیدگاه مقام معظم رهبری است گفت: جذب، سازمان دهی و ارتقا حقوقدانان بسیجی، دفاع همه جانبه از اهداف انقلاب در سطح بین المللی، توانمندسازی و بهره گیری از ظرفیت های موجود، پاسخگویی به شبهات و اتهامات بی اساس، آینده پژوهی و ابتکار عمل در حوزه های علمی، فرهنگی و اجتماعی و شناسایی مستمر مشکلات و مسایل اساسی در حوزه قضا و نظام حقوقی بین الملل از ضرورت های تشکیل سازمان بسیج حقوقدانان می باشند که در سه مرحله ایجاد، تثبیت و نهادینه سازی و بهره وری، بهره برداری و توسعه قابل تحقق است.
پایان پیام/

 

کد خبر 3988

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha