برگزاری مسابقه مداحی دانش آموزان در ایام شهادت حضرت زهرا(س)

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی از برگزاری مسابقه مداحی ویژه دانش آموزان در ایام شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد.

محسن صفایی٬ مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به برگزاری مسابقه مداحی دانش آموزان در ایام فاطمیه٬ گفت: مسابقه استانی دانش‌ آموزان منتخب ادارات تابعه که دررشته ی مداحی به مرحله ی استانی راه یافته اند روز قبل از شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می شود.

 

وی افزود: این مسابقات با حضور 75 دانش آموز منتخب در پایه های دوم و سوم راهنمایی و اول، دوم و سوم متوسطه از ساعت 9 لغایت 14 روز شنبه 24 فروردین در مدرسه تخصصی قرآن کریم عباسیان واقع در خیابان شریعتی اراک برگزار خواهد شد.


صفایی ادامه داد: دانش آموزان مداح با توجه به فرم های داوری که توسط 4 داور و مداح خبره ومنتخب استان انجام خواهد شد در مدت ده دقیقه به صورت انفرادی به رقابت خواهند پرداخت.

 

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی خاطر نشان کرد: نفرات منتخب این رشته برای حضور در مسابقات کشوری در تابستان 92 به استان قزوین که میزبان این مسابقات است اعزام خواهند شد.


وی برگزاری این دوره از مسابقات را آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با ائمه اطهار(ع) و تبیین فرهنگ فاطمی در بین نسل جوان جامعه اسلامی و همچنین شناسایی استعداد های دانش آموزان در این زمینه دانست.


پایان پیام/

 

کد خبر 243130

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha