تاکید بر نقش موثر هیئت های منتظران موعود در بسیج

معاون تربیت و آموزش بسیج سپاه علی بن ابی طالب(ع) گفت: درس اخلاق باید به همت هیئت های منتظران موعود در بسیج نهادینه شده و به بدنه بسیج منتقل شود و از این رو این هیئت ها در بسیج نقش بنیادی دارند.

به گزارش خبرگزاری شیتان از قم، حجت الاسلام رضا اعزازی در جمع رابطین هیئت های منتظران موعود در معاونت تربیت و آموزش بسیج ناحیه امام رضا(ع) با اشاره به تاثیر درس اخلاق در حفظ و انسجام بسیجیان گفت: هیئت ها می توانند خلاهای احتمالی را که در بسیج وجود دارد برطرف نمایند.

وی به ضرورت طرح مباحث بصیرتی در پایگاه اشاره کرد و گفت: اکثر موارد بصیرتی به روز هستند و باید به ضرورت حضور حماسی در عرصه های سیاسی کشور و از جمله اصل انتخابات و رصد پیامهای مقام معظم رهبری در مورد معیارهای انتخاب اصلح توجه شود.

وی با بیان بصیرت به عنوان روشنگری افزود: برای ما اصل انقلاب مهم است، هر کسی با ولایت باشد بسیج به آن رأی میدهد.

معاون تربیت و آموزش با تأکید بر اینکه فضای هیئت فضای خوبی است، با ذکر حدیثی از امام صادق (ع) ادامه داد: آیا می نشینید و جلسه می گیرید و امر ما اهل بیت را در آن جلسه بیان میکنید؟ خداوند رحمت کند کسی که امر ما را زنده کند و این مجالس را احیا کند و گناهانش آمرزیده میشود و لو به اندازه کف دریاها باشد.

وی اظهار داشت: امسال به نام 2 شهید (سیده طاهره هاشمی و شهید عبدالحسین دیالمه ) نام گرفته است و ضرورت دارد زندگینامه و وصیت نامه آنها در حلقه های صالحین مطرح شود.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام منصور رجبیان، مسئول هیئت های منتظران موعود بیان داشت: حماسه اقتصادی و سیاسی که امسال انتخاب شد برای این است که ظرفیت و توانایی مردم ما برای انجام دو حماسه فراهم شده است.

وی با بیان اینکه کسی که جهادی فکر کند و جهادی عمل کند میتواند حماسه ساز باشد، خاطرنشان کرد: هیئت های منتظران انسان سازند و متحول میکنند، خروجی های بسج و ارزشهای انقلاب همین هیئت های منتظران موعود است.

حجت الاسلام رجبیان با اشاره به اینکه بعضی تربیت شده های پایگاهی دنبال کار عملیاتی و بعضی صرفا دنبال امور مسجدی هستند بیان داشت: هیئت منتظران موعود که اعضایش بسیج هستند باعث میشود که تربیت شده پایگاه و مسجد با هم باشند، هیئت یک گوشه این نقش را دارد ایفا میکند و کارش خیلی مهم است، بسیج تمام برنامه هایش تعاملی است، در این راه کوشا باشیم و نقش خودمان را ایفا کنیم ، خروجی های انقلاب توسط این هیئت رقم می خورد.

پایان پیام/

کد خبر 245669

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha