ترویج فرهنگ کتابخوانی با برگزاری مسابقه های مختلف

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: برگزاری مسابقه های مختلف کتابخوانی راهی برای ترویج فرهنگ مطالعه و آگاهی افراد است.

مهدی دمنه، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین دانش آموزان گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی علاوه بر افزایش دانش و آگاهی دانش آموزان سبب ترویج فرهنگ مطالعه و گرایش هر چه بیشتر دانش آموزان به کتاب و کتابخوانی می شود.


وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان مرکزی در زمان های مختلف و به مناسبت های مختلف اقدام به برگزاری برنامه های مختلف می نماید گفت: مسابقه سراسری کتابخوانی با عنوان «فشار خون خود را کنترل کنید» از جمله این برنامه ها است.


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی اضافه کرد: این مسابقه سراسری کتابخوانی در پی شعار سازمان بهداشت جهانی با عنوان «فشار خون و پیشگیری از فشار خون» برگزار می شود.


دمنه اضافه کرد: این مسابقه ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه است و علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند با تهیه بسته آموزشی زندگی عاری از خطر و 3 کتابچه «بی تحرکی»، «غذای ناسالم» و «دخانیات» در مسابقه شرکت کنند.


وی اضافه کرد: شرکت باید پس از مطالعه کتاب ها با مراجعه به سایت آموزش و پرورش به نشانی www.medu.ir در بخش دفتر سلامت به سوالات پاسخ دهند.


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی آخرین مهلت پاسخ گویی به سوالات این مسابقه را 15 اردیبهشت ماه دانست و گفت: شرکت کنندگان باید هر چه سریع تر به سوالات پاسخ دهند.


پایان پیام/

کد خبر 245860

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha