رسانه ها تاثیرگذارترین رکن در افکار عموم هستند

معاون اجتماعی دادگستری استان مرکزی گفت: رسانه های جمعی تاثیرگذارترین رکن در شکل دهی به افکار عموم هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، ابوالفضل مجدد، معاون اجتماعی دادگستری استان مرکزی امروز(7اردیبهشت) در جلسه توجیهی نحوه تبلیغات انتخابات در جمع مدیران مسئول نشریات، چاپخانه داران و مدیران کانون های تبلیغاتی استان گفت: نقش رسانه ها در همه صحنه ها قابل انکار نیست.


وی با بیان اینکه رسانه ها در دیدگاه های شهروندان تاثیر گذار هستند، افزود: امسال متفاوت ترین انتخابات را پس از انقلاب در میهن خواهیم داشت.


مجدد ادامه داد: رسانه ها با شناسایی نقاط قوت و ضعف کاندیداها و معرفی چهره واقعی آنان به جامعه، مردم را در انتخاب اصلح ترین از میان صالحین کمک کنند.


در ادامه این جلسه مهدی قاسمی، معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: کاندیداها باید در تبلیغات خود تقوا را رعایت کنند و از شائبه و بزرگنمایی پرهیز کنند.


وی افزود: برای داشتن کشوری سالم و سربلند لازم است کاندیداها از تبلیغاتی که سبب ایجاد دوگانگی در بین مردم می شود بپرهیزند و با حضور شفاف خود، ارکان نظام را مستحکم تر کنند.


قاسمی اظهار کرد: نقش پررنگ مردم در بستر انتخابات سبب تقویت و اقتدار کشور در عرصه بین المللی و بهره گیری هرچه بیشتر از ظرفیت های داخلی خواهد شد.


پایان پیام/

کد خبر 247739

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha