اهدای کتاب کمک های اولیه به خانواده ها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از اهدای کتاب کمک های اولیه به صورت رایگان در بین خانواده ها در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک٬ مرتضی سلیمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی، در جلسه کارگروه تخصصی امداد و نجات آموزش همگانی، ضمن اعلام این خبر گفت: آموزش امداد و کمک های اولیه از اهمیت بالای برخوردار است و همه باید با این امر آشنایی داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه اهدای کتاب امداد و کمک های اولیه به صورت رایگان به خانواده‌ها در سراسر استان از مصوبات سال گذشته است، افزود: امید است این امر طی سال جاری محقق شود.


سلیمی به اجرای دومین طرح مشترک جمعیت هلال احمر استان مرکزی و آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: سال گذشته پنجاه هزار دانش‌آموز در استان مرکزی آموزش های امداد و نجات را فرا گرفتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از آغاز طرح دادرس در مدارس استان خبر داد و افزود: در این طرح 150 مدرسه آموزش های امداد و کمک های اولیه به مدیران و معلمان ارایه می شود.

 

وی از اجرای طرح آموزش 10 درصدکارکنان دستگاه های اجرایی این استان خبر داد و گفت: سال گذشته آموزش کارکنان دستگاه های اجرایی انجام و آموزش غیر‌حضوری برای مدیران کل٬ معاونین، اساتید نیز برگزار می شود.

سلیمی از آمادگی این جمعیت برای اعزام اساتید به همرا تجهیزات و امکانات لازم در رستای آموزش امداد و نجات به داستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: آموزش امداد و نجات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از دیگر مصوبات این کارگروه است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به امضاء تفاهم نامه همگاری این جمعیت و دانشگاه علمی و کاربردی استان مرکزی، گفت: در این تفاهم نامه آموزش 10 هزار دانشجوی این دانشگاه تعهد شد که تا کنون 25 درصد پیشرفت داشته و بعد از امتحانات نیمسال دوم با حضور دانشجویان به نتیجه خواهد رسید.

گفتنی است، در این جلسه هر یک از اعضای کارگروه امداد و نجات و آموزش های همگانی نظرا و پیشنهادات خود را در راستای برگزاری کلاس های آموزش امداد و نجات و نحوه اجرای آن ارایه کردند.

 

پایان پیام/

کد خبر 248591

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha