ایران میزبان برگزاری کلاس مربیگری دوومیدانی سطح یک جهان شد

کلاس مربیگری سطح یک دوومیدانی جهان به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حسین رشیدیان، دبیر فدراسیون گفت: با برگزاری این کلاس قطعاً مربیان بیشتری از کشورمان در این دوره حضور خواهند داشت و فرصت ارتقاء مربیان ملی به بین‌المللی فراهم خواهد شد.
وی در خصوص دستاوردهای سال گذشته فدراسیون تصریح کرد: مهمترین دستاورد سال 91 تشکیل اردوهای آمادگی داخلی و خارجی و شرکت در مسابقات آسیایی و بین‌المللی بود که منجر شد 10 سهمیه المپیک را کسب کنیم. همچنین از دیگر افتخارات دوومیدانی کسب مدال نقره 2012 لندن توسط احسان حدادی بود.
رشیدیان افزود: در طول سال 91 موفق شدیم بیش از 60 دوره کلاس مربیگری و داوری را در سطح کشور برگزار کنیم که این خود یک رقم بی سابقه برای فدراسیون دوومیدانی محسوب می‌شود. همچنین تاسیس مدارس دوومیدانی در سال 91 به تصویب مجمع فدراسیون رسید و با اعلام آن به استان‌های کشور، این مدارس در سطح کشور همچون مدارس فوتبال تاسیس و آغاز به کار کردند.
وی در خصوص برگزاری مسابقات در تمامی رده‌های سنی در سال جدید تاکید کرد: در تقویم ورزشی سال 92 تعداد برنامه‌ها نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است. همچنین سعی ما بر این است که مسابقات قهرمانی کشور را در تمامی رده‌های سنی برگزار کنیم و با تشکیل کمیته نونهالان، طرح استعدادیابی را از طریق مدارس در این رده سنی به انجام برسانیم.
دبیر فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: همچنین 3 دوره مسابقات نونهالان طبق برنامه پیشنهادی به نام قهرمانی کشور در سال جدید برگزار خواهد شد و برای برگزاری اردوی نونهالان از مربیان جوان و فعال استان‌ها استفاده خواهیم کرد.
رشیدیان در پایان در خصوص برنامه‌ریزی در حوزه بانوان دوومیدانی کار یادآور شد: احتمال مدال‌آوری در بخش بانوان در سطح آسیا بسیار بالاست و فدراسیون در صدد است که سرمایه گذاری بیشتری را در این بخش انجام دهد.
پایان پیام/

 

کد خبر 248855

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha