اجرای 24 برنامه به مناسبت هفته معلم در استان مرکزی

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی از اجرای 24 برنامه استانی به همت این اداره کل در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک٬ سیف الله کریم زاده٬ مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی٬ امروز (10اردیبهشت) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد٬ ضمن تبریک هفته معلم گفت: آموزش و پرورش استان مرکزی برنامه های مختلفی را در هفته گرامیداشت مقام معلم برگزار می کند که 24 برنامه از کل برنامه ها به صورت استانی برگزار می شود.


وی افزود: در روز 18 اردیبهشت مطابق با سنوات گذشته دیدار فرهنگیان با مقام معظم رهبری را داریم که در این مراسم حدود 60 نفر از معلمان نمونه استانی و کشوری استان مرکزی نیز حضور دارند.


کریم زاده از حضور مدیران ارشد استان در مدارس راهنمایی و دبیرستان خبر داد و گفت: برای اولین بار در کشور مدیران ارشد استان در روزهای هفته معلم کلاس درس را اداره می کنند.


مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: برگزاری مراسم تکریم از معلمان نمونه منطقه ای و استانی٬ دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک و در شهرستان های نیز دیدار با ائمه جمعه از برنامه های این هفته است.


کریم زاده، دیدار با خانواده معظم شهدا٬ جانبازان و آزادگان٬ گلباران گلزار شهدا٬ اعزام فرهنگیان که بیماری های خاص دارند به مشهد مقدس٬ برگزاری مسابقه پیامکی٬ برگزاری مسابقه کوه پیمایی و توزیع آثار شهید مطهری در بین فرهنگیان از دیگر برنامه های این اداره در هفته گرامیداشت مقام معلم است.

 

وی گفت: علاوه بر برنامه های استانی هر یک از شهرستان ها نیز برنامه های مختلفی را با حضور گسترده فرهنگیان و مسئولان شهرستانی برگزار می کنند.


پایان پیام/

کد خبر 248995

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha