آزمون طرح تربیت حافظان قرآن کریم با شرکت 100 قرآن آموز در سراسر کشور

آزمون کتبی طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه دیروزجمعه ،13 اردیبهشت در سراسر کشور و با حضور بیش از 100 هزار قرآن آموز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه ساعت 10 صبح روز جمعه 13 اردیبهشت، همزمان در امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار شد بر اساس این گزارش مراسم افتتاحیه این دوره از آزمون‌ها دیروز با حضور معاون فرهنگی واجتماعی سا زمان اوقاف حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی و سایر مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه در امامزاده سیدجعفر و حمیده خاتون واقع در خیابان اشرفی اصفهانی(باغ فیض) برگزار وسپس این ازمون به طور همزمان در سراسر کشور برگزار گردید.
در این مراسم تلاوت مجلسی قرآن کریم توسط قاری بین‌المللی قرآن انجام شد و در ادامه مراسم، گزارشات مربوط به طرح تربیت حافظان قرآن کریم و آزمون‌های شفاهی و کتبی این طرح از سوی مسئولان حاضر اعلام شد. آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه، آزمون کتبی و سراسری سنجش میزان محفوظات قرآن‌آموزان این طرح به صورت هماهنگ و با حضور بیش از 100هزار قرآن‌آموز در 500 حوزه امتحانی واقع در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار شد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 249854

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha