اعلام انزجار اصحاب فرهنگ و هنر از هتک حرمت صحابی پیامبر (ص)

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی، دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد، نویسندگان و خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، در بیانیه ای هتک مرقد مطهر جناب حجر بن عدی، علیه الرحمه، را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، در این بیانیه آمده است:« در پی هتاکی و بی حرمتی گروه های تکفیری به مرقد مطهر جناب حجر بن عدی،صحابه پیامبر مکرم اسلام( ص) و امیرالمومنین علی (ع)، اصحاب هنر چهارمحال و بختیاری این جنایت بی شرمانه که ناشی از اوج جنایات و پلیدی دشمنان اسلام به ارزش ها و مقدسات می باشد، را محکوم می کنند.

 

این بیانیه می افزاید: این حرکت بی شرمانه،منطق جنایتکارانه تروریست ها را که مبتنی بر بی حرمتی به مقدسات مسلمانان و مسیحیان است را نمایان کرد.

 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است:ˈ نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که همه این جنایات و اهانت ها نبش قبر صحابی مکرم پیامبر(ص)، قتل ها، مظلوم کشی ها و نا امنی ها در سوریه را باید ناشی از رفتار جنایتکاران اصلی دنیا یعنی آمریکا، رژیم صهیونیستی، اتحادیه اروپا و انگلستان دانست که این تروریست های تکفیری را برخلاف همه شعارهای پر زرق و برق خود حمایت می کنند.

 

در پایان این بیانیه نیز آماده است: هنرمندان چهارمحال و بختیاری با ابراز نگرانی شدید از ادامه هتک حرمت به مراقد و مقدسات مذهبی در سوریه، خواستار پی گیری همه جانبه مسلمانان و آزادگان جهان و محکوم کردن چنین اعمال بی شرانه توسط جنایتکاران شدند و نابودی دشمنان اسلام را از خداوند منان خواستار شدند.»


پایان پیام/

کد خبر 250092

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha