موفقیت معلولان استان مرکزی در جشنواره تئاتر آفتاب

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی از موفقیت معلولین این استان در دومین جشنواره تئاتر آفتاب خبر داد.

رضا ربیعی٬ مدیر کل بهزیستی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به حضور فعال مددجویان این استان در بخش های مختلف فرهنگی و هنری و ورزشی گفت: بار دیگر این عزیزان در عرصه فرهنگ و هنر درخشیدند.


وی با اشاره به اینکه مددجویان بهزیستی استان مرکزی مقام اول را در دومین جشنواره تئاتر معلولین منطقه آفتاب کسب کردند٬ افزود: این همایش با هدف ایجاد امکانات و فرصت‌های مناسب برای ارائه توانایی‌های معلولین و استفاده از تئاتر درمانی در توانبخشی برگزار شده است.

 

ربیعی تغییر نگرش اجتماعی نسبت به معلولان را هدف اصلی برگزاری جشنواره هایی چون جشنواره آفتاب دانست و خاطر نشان کرد: امروزه در دنیا ثابت شده است، که معلولان توانایی های برجسته ای دارند و تئاتر معلولان در کشورهای توسعه یافته به صورت حرفه ای دنبال می‌شود.


مدیر کل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به اینکه در جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین که به میزبانی استان اصفهان و با شرکت استان های مرکزی٬ کهکیلویه وبویراحمد٬ اصفهان تهران٬ البرز٬ چهارمحال بختیاری برگزارشد، مددجویان به رقابت پرداخته که طی این مسابقه تیم استان مرکزی درقسمت بازیگری فهیمه میرزایی درگروه نابینایان درنقش بازیگر خانم کسب مقام اولی این مسابقه را به خود اختصاص و موفق به دریافت لوح تندیس وجایزه نقدی و درگروه آقایان آقای سهیل محمدی مقام چهارم دراین گروه را به خود اختصاص داد.

 

پایان پیام/

کد خبر 250311

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha