گسترش فرهنگ دینی با حضور مبلغان در جامعه

کارشناس اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: گسترش فرهنگ دینی با حضور مبلغان در جامعه تحقق می یابد.

حجت الاسلام ابوالفضل وروانی، کارشناس اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ دینی در جامعه ضروری است، افزود: ترویج فرهنگ دینی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان ضروری است.


وی با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی در راستای ترویج این امرفعالیت های بسیاری را انجام می دهد، خاطر نشان کرد: اعزام مبلغ به مساجد شهری و روستای و برگزاری جلسات مختلف از جمله جلسات سخنرانی، پاسخ به شبهات و پرسش و پاسخ از جمله برنامه های این سازمان در ایام مختلف است.

 

حجت الاسلام وروانی در بخش دیگری از سخنانش به اعزام 500 مبلغ و مبلغه همزمان با ماه رجب در استان مرکزی اشاره کرد و گفت: از این تعداد 450 مبلغ و 50 مبلغه همزمان با ماه رجب به مناطق شهری و روستایی برای ترویج فرهنگ دینی و قرآنی اعزام می‌شوند.


کارشناس اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه اعزام این افراد به مناطق شهری و روستایی راهی برای معرفی شخصیت حضرت علی (ع)، شرح زندگانی، تدوین و ترویج سیره عملی آن بزرگوار در ماه رجب است، ادامه داد: ماه رجب ماه پر خیر و برکتی است که همه باید با اعمال این ماه نورانی و فضایل آن آشنا شوند.


پایان پیام/

کد خبر 253673

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha