برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن ویژه ورزشکاران

مسئول امور فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌ غربی، از برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن و شیوه‌های مؤثر برقراری ارتباط با کلام وحی برای ورزشکاران استان خبر داد.

حجت‌الاسلام افشار حسنی، مسئول امور فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان ‌غربی‌ در در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: در سال جاری برنامه‌های فرهنگی ـ تربیتی فراوانی در راستای بهبود و ارتقای فعالیت‌های قرآنی در اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود.


وی، با اشاره به تجهیز نمازخانه‌های ادارات تابعه و سالن‌های ورزشی استان، اظهار داشت: طراحی و اجرای دیوارنویسی در‌خصوص نماز، امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب در محوطه ادارات شهرستان‌های تابعه ارومیه و اماکن ورزشی استان ازدیگر اقداماتی است که در سال جاری انجام می شوند.


این مسئول، با اشاره به ایجاد کارگاه‌های آموزشی تحت عنوان ازدواج آسان و مهارت‌های ازدواج برای ورزشکاران، افزود: هدف از ایجاد این کارگاه های آموزشی کمک به زوجین ورزشکار و کم درآمد می باشد.


حجت الاسلام حسنی، ایجاد تعامل تنگانگ بین حوزه‌های علمیه و ادارات کل ورزش و جوانان برای حضور روحانیون در کنار ورزشکاران را از دیگر برنامه‌های بهبود و ارتقا‌ برنامه‌های فرهنگی و تربیتی اداره‌کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد.

 

مسئول امور فرهنگی اداره ورزش و جوانان آذربایجان ‌غربی، با اشاره به برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های اسلامی و مذهبی، اضافه کرد: در سال جاری مراسم بزرگداشت ایام خاص انقلاب اسلامی همچون دهه فجر و سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و نیز مراسم‌های سوگواری ایام مذهبی مانند محرم و رحلت حضرت محمد(ص) توسط این اداره‌کل برگزار می‌شوند.


پایان پیام/

کد خبر 254928

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha