شرکت 50 نفر از مربیان قرآنی استان مرکزی در دوره ساختار شناسی قرآن

خبرگزاری شبستان: مسئول موسسه قرآن و عترت جامعه الثقلین اراک از شرکت 50 نفر از مربیان و مدرسان قرآنی این استان در دوره آموزشی ساختار شناسی سوره های قرآن خبر داد.

پیمان عین القضاتی، مسئول موسسه قرآن و عترت اصحاب الثقلین در حاشیه برگزاری دوره آموزشی ساختار شناسی سوره های قرآن به روش هندسی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: شرکت کنندگان در این دوره مربیان قرآنی هستند که مدرک مربیگری ترجمعه و مفاهیم و مربی گری تدبر در قرآن را دارند.

 

وی یکی از دغدغه های همیشگی مدرسان و مربیان قرآن را راهی برای آموزش سریع و اسان مفاهیم قرآن کریم دانست و بیان کرد: این مربیان همواره به دنبال این راه هستنند تا مخاطبانشان در کوتاه ترین زمان ممکن بیشترین بهره را از معارف قرآن کریم ببرند.


عین القضانی ادامه داد: در این راستا موسسه اصحاب الثقلین اراک اقدام به برگزاری دره آموزشی ساختار شناسی سوره های قرآن کریم به روش هندسی یا درختی، به مدت سه روز با حضور استاد خامعه گر کرده است.


این مقام مسئول ادامه داد: حافظان قرآن کریم به کمک این نمودارها می توانند با سرعت و دقت بیشتری به حفظ آیات قرآن و تثبیت آنها در ذهن بپردازند.


مسئول موسسه قرآن و عترت اصحاب الثقلین اضافه کرد: مدرسان قرآن با بهره گیری از این نمودارها می توانند در 17 جلسه 90 دقیقه ای یک دوره مفاهمی قرآن را به فراگیران خود آموزش دهند.


وی ادامه داد: مبلغان قرآن با استفاده از این نمودار ها می توانند در طول ماه مبارک رمضان همگام با تلاوت روزانه قران کریم در مدت 45 دقیقه محتوای یک جزء قرآن را برای مخاطبان خود گزارش دهند.


گفتنی است دوره آموزشی ساختار شناسی قرآن کریم به روش هندسی از امروز به مدت سه روز در استان مرکزی با حضور مربیان و مدرسین قرآن در کانون بسیج اراک در حال برگزاری است.

 

لازم به ذکر است در پایان برای شرکت کنندگان در این طرح مدرک صادر می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 373377

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha