تدارک گسترده برای اطلاع رسانی سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن

مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از اطلاع رسانی گسترده این دوره از مسابقات و فرهنگ سازی قرآنی از سوی این کمیته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد خبری سی امین دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم حسن ربیعی افزود :در این زمینه جلساتی با مسئولان محترم شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شده که بسیار موفقیت آمیز بوده و امیداریم کارها به نحو احسن انجام شود.
سخنگوی سازمان اوقاف ایجاد گروه رسانه های خارجی ، تولید سه نماهنگ و مستند ، تولید تیزر مسابقات را از جمله فعالیت های کمیته روابط عمومی ذکر کردو گفت : در این عرصه همچنین مسئولان مسابقات باحضور در50 برنامه تلویزیونی زنده در آستانه برگزاری مسابقات قرآن، برنامه های این مسابقات را اطلاع رسانی خواهند کرد.
وی همچنین برگزاری نمایشگاه و دیگر برنامه های جنبی و بهره گیری از توان اپراتور های همراه اول و ایرانسل را از دیگر فعالیت های این کمیته ذکر کرد و افزود : انتشار ویژه نامه مسابقات بین المللی در 7 شماره در ایام مسابقات و دعوت از صدها خبرنگار و تصویر بردار برای پوشش خبری مراسم از دیگر فعالیت های این کمیته است.
به گفته مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی مسابقات دعوت از سفرای کشور های اسلامی و غیر اسلامی برای حضور در سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن و برگزاری 30 مسابقه پیامکی به مناسبت سی امین دوره مسابقات با همکاری اپراتور های همراه اول و ایرانسل از دیگر فعالیت های این کمیته در سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 255225

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha