خفگی و صدمات جسمی علل مرگ جانباختگان واقعه سایت دفن زباله برمشور شیراز

پزشکی قانونی استان فارس، علت مرگ هفت نفر از جان باختگان در حادثه سایت زباله برمشور شیراز را صدمه جسمی و خفگی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، پزشکی قانونی استان فارس، علت مرگ هفت نفر از جان باختگان در حادثه سایت زباله برمشور شیراز را صدمه جسمی و خفگی اعلام کرد، بر اساس تحقیقات انجام شده علت مرگ حسین بهمن پور و عبادالله فولادی از ماموران آتش نشانی، صدمات جسمی و عوارض ناشی از آن عنوان شده است.


به گزارش روابط عمومی پزشکی قانونی فارس، همچنین کارشناسان تشخیص دادند که علت مرگ حسین بهروز پودنکی از کارکنان آتش نشانی، محمدرضا جنتی و کریم نوربخش از کارشناسان ارشد سازمان پسماند، موسی رحیمی و پرویز بهمن پور، از نیروهای پیمانکاری سایت بازیافت زباله شیراز، خفگی و عوارض ناشی از آن بوده است.


خاطر نشان می شود، صبح روز چهارشنبه یکم خرداد سال جاری، نیروهای سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز برای مهار آتش و بررسی موضوع به مکان یاد شده اعزام شدند که در هنگام مهار آتش بر اثر سقوط حجم بسیار زیادی از زباله 11 نفر از ماموران آتش نشانی و نیروهای شهرداری شیراز در زیر آواری از زباله گرفتار شدند که در همان ساعات اولیه این حادثه چهار نفر از آنان را امدادگران نجات داده و به بیمارستان انتقال دادند که پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.


پس از گذشت 55 ساعت از زمان وقوع حادثه، با پیدا شدن جسد مرحوم نوربخش در ساعت 16 و 40 دقیقه روز جمعه سوم خرداد 92 کار عملیات جستجو به پایان رسید.


پایان پیام/

کد خبر 257652

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha