انتخاب فقیه بصیر و متخلق به اخلاق اسلامی؛یأس را برچهره فتنه گران پاشید

اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از تصمیم شجاعانه و هوشمندانه خبرگان ملت در انتخاب آیت‌الله مهدوی کنی به ریاست مجلس خبرگان رهبری تشکر کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نمایندگان عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از تصمیم خداپسندانه، هوشمندانه و شجاعانه خبرگان ملت در انتخاب آیت‌الله مهدوی کنی تشکر کردند.

متن این بیانیه به این شرح است: اقدام انقلابی نمایندگان بابصیرت ملت بزرگ ایران در مجلس خبرگان و انتخاب فقیهی فرزانه، بصیر و متخلق به اخلاق الهی به عنوان رییس این نهاد مهم و سرنوشت‌ساز مایه مباهات و سزاوار تشکر و سپاس فراوان است.

فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی بر خود فرض می‌داند که ضمن تشکر و قدردانی از تصمیم خداپسندانه، هوشمندانه و شجاعانه خبرگان ملت که در حقیقت پاسخ مثبت به خواسته بر حق قاطبه مردم ایران اسلامی بود از حضرت آیت‌الله مهدوی کنی مرد عرصه‌های دشوار مجاهدت که با احساس تکلیف الهی پذیرای بار سنگین مسئولیت سیاست خبرگان شدند، صمیمانه تشکر نماید.

ملت بزرگ و بابصیرت ایران اسلامی به خوبی می‌داند که حضرت ایشان دارای سابقه طولانی، مجاهدت و یار دیرین و مورد اعتماد امام خمینی (ره) و رهبری حامل کوله‌باری پرارج از تجربیات اجرایی، مدیریتی، علمی و انقلابی در سطوح عالی نظامی، اسلامی بوده است که با روحی لطیف و معنوی حقیقا شایستگی تکیه زدن بر این مسند را دارا هستند که سال‌ها فقیه اخلاقی مرحوم آیت‌الله مشکینی بر آن تکیه زده بودند.

صیانت از جایگاه رفیع مهم‌ترین نهاد مرتبط با رکن رکین نظام اسلامی یعنی اصل مترقی ولایت فقیه که تمامی تلاش‌های دشمنان کینه‌توز خارجی و فتنه‌گران کوردل داخلی معطوف به ضربه و خدشه وارد کردن به این اصل حیات‌بخش و عزت‌آفرین بوده است رییسی پارسا و بصیر و نفوذناپذیر چون ایشان را می‌طلبید که با لطف و عنایت الهی و تدبیر خبرگان ملت جامه عمل پوشید و دیگر بار گرد یأس و ناکامی را بر چهره کژاندیشان و فتنه‌گران پاشید و سبب امید و خوشحالی همه دلسوزان نظام اسلامی شد.

پایان پیام/

 

کد خبر 26039

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha