نامزدها و طرفدارانشان از بداخلاقی بپرهیزند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: نامزدها و طرفدارانشان اخلاق و منش اسلامی را رعایت کرده و از بد اخلاقی بپرهیزند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانلعی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک (17 خرداد) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اراک ضمن تبریک عید سعید مبعث گفت: عید مبعث، روز وحدت ملت های اسلامی است و مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی باید دست در دست هم داده و با بدخواهان اسلام مبارزه کنند.


وی در ادامه به گسترش اخلاق محمدی (ص) دربین افراد تاکید کرد و افزود: صبر در برابر ناملایمات، دستگیری از نیازمندان و اهمیت دادن به فعالیت های اجتماعی از مهمترین کارهای است که باید با الگوبرداری از خلق خوش محمدی (ص) در جامعه ترویج شود و نامزدهای انتخاباتی نیز باید با بهره گیری از این اخلاق حسنه به فعالیت انتخاباتی بپردازند.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی وامام جمعه اراک در ادامه با بیان اینکه نامزدها باید دور از اصراف و با صرف کمترین هزینه این انتخابات را برگزار کنند اضافه کرد: اختلاف و تفرقه افکنی از توطئه های دشمنان است و همه باید مراقب سوء استفاده دشمنان باشند.

 

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تاکید بر قانونمداری و تبعیت همه کاندیداها از قانون، خاطر نشان کرد: نامزدهایی باید با رعایت قانون انتخابات را در مسیر صحیح هدایت کنند.


وی با بیان اینکه منتخبان مردم پاسدار آرمان های انقلاب و خون شهدا هستند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و رشادت دلیرمردانی که از جان و مال خود گذشتند و دوراندیشی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به پیروزی رسیده و امروز نیز با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری به پیش می رود و منتخبان مردم در انتخابات 24 خرداد باید پاسدار آرمان های انقلاب اسلامی، خون شهدا، قرآن و مردم باشند.


امام جمعه اراک با تاکید بر حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای گفت: حضور آگاهانه و دشمن شکن ملت ایران در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان دشمنان است.

 

پایان پیام/

کد خبر 260721

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha