فضاهای آموزشی استاندارد؛ گام موثری در تعلیم و تربیت

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: فضاهای آموزشی استاندار و سالم گام موثری در تعلیم و تربیت دانش آموزان است.

سیف الله کریم زاده، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به اهمیت استاندارد سازی فضاهای آموزشی، گفت: 70 درصد فضاهای آموزش و پرورش استان مرکزی در دولت های نهم و دهم تجهیز شد.

 

وی، اضافه کرد: این فضاهای آموزش گام موثری در تعلیم و تعلم افراد و تربیت آینده سازان این مرز و بوم است.

 

کریم زاده بر حضور گسترده فرهنگیان در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراها تاکید کرد و گفت: حضور پر شور ملت ایران به ویژه فرهنگیان نماد پیروی از نظام جمهوری اسلامی و پشتیبانی ولایت فقیه است.


مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی از برگزاری مراسم تجلیل از صدو 50 معلم برگزیده مرحله استانی پرسش مهر 13 رییس جمهور در استان مرکزی خبر داد و گفت: در این رقابت های 2 هزار نفر از فرهنگیان استان مرکزی حضور یافتند.


وی ضمن تقدیر از حضور پر شور معلمان در مسابقات پرسش مهر 13، افزود: از این تعداد صد و 50 نفر در قالب شعر، نقاشی، وبلاگ و غیره به پنج سوال رییس جمهور پاسخ داده و به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

این مقام مسئول، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را از اقدامات دولت نهم و دهم دانست و اظهار کرد: با تلاش هایی که طی سال های اخیر در حوزه آموزش و پرورش انجام شد، بسیاری از مشکلات در این بخش مرتفع شد.


کریم زاده، دانش آموزان را آینده سازان ایران اسلامی دانست و ادامه داد: این عزیزان باید در فضای شاد و سالم به تحصیل علم و دانش بپردازند.


پایان پیام/

کد خبر 262110

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha