رییس جمهور آینده پایبند به اسلام و منافع ملی باشد

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: رییس جمهور آینده باید پایبند به اسلام و منافع ملی باشد.

حجت الاسلام نعمت الله سرلکیان٬ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به اهمیت انتخاب فرد اصلح گفت: رئیس جمهور باید فردی اصلح باشد که درد مردم را بفهمد، با مردم صادق و صیمی باشد، پایبند به اسلام و منافع ملی و قانوگرا و دشمن شناس باشد.

 

وی افزود: در جامعه اسلامی اخلاق و رعایت رفتار حسنه جایگاه ویژه ای دارد و همه افراد به ویژه منتخبان مردم در شوراها و رییس جمهور آینده باید این امر را رعایت کنند.

 

حجت الاسلام سرلکیان با اشاره به اینکه هر کسی در جامعه اسلامی در جایگاه ویژه ای قرار می گیرد باید نسبت به دیگران بیشتر مسائل اخلاقی را رعایت کند٬ خاطرنشان کرد: افرادی که برای پست ریاست جمهوری خود را کاندیدا می کنند باید در رفتار خود دقت کنند و نباید آبروی دیگران را ببرند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: این مسئولیت ها برای پیاده کردن عدالت است و باید هدفش اقامه عدل باشد و از تخریب پرهیز کنند، چرا که با این کار مردم را نا امید خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه نقش جامعه قرآنی در انتخابات بصیرت دهی و آگاهی بخشی به عموم مردم با بیان شاخصه های فرد اصلح است٬ گفت: انتخابات یکی از رویدادهای مهم در تعیین سرنوشت کشور است و حضور مردم از اهمیت ویژه ای برخودار است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: کسی که می خواهد سکان اجرائی کشور را به دست بگیرد باید انسانی مؤمن و صالح باشد و برای انتخاب چنین فردی از طرف مردم باید آگاهی بخشی به جامعه صورت گیرد که جامعه قرآنی نقش موثری در این راستا دارند.


پایان پیام/

 

کد خبر 262516

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha